Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. május 26.

Kedvezményes jegyekkel csábít a Play IT-re a K&H

A fiatalok ma már korábban ismerkednek meg a mindennapi bankolással az egy-két évtizeddel ezelőtti helyzethez képest – részben azért, mert mindenhol szembejön a digitalizáció és egyre nagyobb teret nyernek a készpénzmentes megoldások. Másrészt az e-sportot, számítógépes, konzolos, mobilos alkalmazásokat kedvelő fiatalok napi szinten bonyolíthatnak a játékokhoz köthető  mikrotranzakciókat, így az életük része a bankolás – közölte a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a K&H. A folyamat erősödését mutatja, hogy 2021-ben közel 25 ezer 14-18 éves fiatalnak volt ifjúsági számlája a K&H-nál, ami a 2020-as szinthez képest 24 százalékos, a 2019-es – vagyis a járvány előtti – helyzethez viszonyítva 69 százalékos emelkedésnek felel meg.

A már említett e-sport kiemelkedő szerepet kap a körükben: ma Magyarországon több mint 600 ezren “űzik”. A szektor tavaly 50 milliárd forintos forgalmat ért el. A 14-29 éves korosztály döntő része, 84 százaléka játszik valamilyen elektronikus eszközön rendszeresen. A 14-18 évesek hetente átlagosan 15 órát, az úgynevezett “heavy gamerek” még többet, 20 órát játszanak. Tízből négyen pedig már részt vettek nagyobb szabású e-sport-eseményen vagy játékbemutatókon.

A koronavírus-járvány azonban a számukra is kényszerszünetet jelentett, mert elmaradt az egyik legnagyobb seregszemle, a Play IT – az idén azonban június 11-én és 12-én Budapesten mindent bepótolhatnak. A K&H kivételes megoldást kínál a látogatóknak: pénzért nem megvásárolható élményt nyújt a pénzintézet.  Az innovatív digitális megoldásairól ismert K&H most kivételeset lépett, élményekkel teli kirándulásra hívja az érdeklődőket a kiállításon: kedvezményes jegyet kínál a rendezvényre.

"K&H Kedvezményes normál jegyet" kizárólag elővételben veheti meg bárki, aki regisztrált az eseményre. A K&H-s jegy egy-egy napra 1500 forint, miközben a normál jegyért 4000 forintot kell fizetni elővételben, a helyszínen pedig 4500 forintot. A K&H emellett akcióval is készült: május 27-ig az első 400 – a kampány feltételeinek megfelelő - K&H ifjúsági számlanyitó K&H Limitált jegyet kap a rendezvényre. Utóbbi belépővel a ComiCont is meglátogathatják, gyorsítósávon mehetnek a rendezvényre, arról nem beszélve, hogy az eseményre ellátogató influenszerekkel is találkozhatnak. 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk