A Magyar Szervátültetettek Szövetsége a több mint 5200 hazai szervátültetett és a mintegy 1300 szervátültetésre várakozó ember minél teljesebb értékű életéért dolgozik. A szövetség tavaszi kampányában igyekszik köszönetet mondani az SZJA 1% felajánlásokért - hiszen civil szervezetként magánszemélyek és vállalatok adományaiból tartja fent magát, ebből finanszírozza közösségépítő, érdekképviseleti, oktatási, valamint a fizikai és lelki rehabilitációt szolgáló programjait.
Kreatív koncepció: A társadalmi célú hirdetéseken különböző korú (20-70 év közötti) transzplantált személyek láthatók, olyan pólókban, amelyekről azonnal látszik, hogy mely szervüket kapták donortól. A pólókon lévő szerv-motívumok az „Élménybiológia” c. mozgalom és módszer megalkotójának, az anatómiai szervszínezős-mandalás könyveiről, „Tanárnő kérem” podcast-sorozatáról, illetve a „Tanárnak lenni márpedig menő” c. TEDx-előadásáról is ismert Joós Andrea munkái.
A kampány fő üzenete: 1 % = 1 élet. A transzplantáltak személyesen köszönik meg a támogatóknak az esélyt az életre.
Alkotók listája
Megbízó: Magyar Szervátültetettek Szövetsége
- Elnök: Berente Judit
- Stratégiai és orvos igazgató: Dr. Grózli Csaba
Reklámügynökség: KNK PR&MÉDIA Kft, Budapest
- Ügyvezető: Knapcsek Katalin
- Digitális megoldások: Csuhai Viktória
- Kreatív: Torday Gábor
Illusztráció: Joós Andrea
Fotó: Szekeres Máté
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk