Az MKB Bank integrált kampánya 2022. április 4-től május 31-ig fut két 30 másodperces tévéreklámmal, klasszikus és digitális out of home-, valamint online felületeken.
A kampány két célt valósít meg, amelyek szorosan összefüggenek egymással. A hazai banktörténet egyik legnagyobb fúziójára, a Budapest Bank és az MKB Bank egyesülésére hívja fel a figyelmet, mégpedig egy személyi hitel kampányon keresztül. A 7 millió forintig online is igényelhető MKB Személyi Kölcsön értékesítésének támogatását és a fúzió tudatosítását egy integrált kampány szolgálja. Az egyesüléssel létrejövő új MKB Bank kommunikációjával egyszerre kellett elérni az eltérő márkajegyekkel rendelkező, korábbi Budapest Bank és MKB Bank ügyfeleit, illetve tudatosítani, hogy „ha helyzet van, jusson eszükbe az MKB Bank”.
Ez a fúzió egyben fontos mérföldköve a hosszú útnak, amelynek célja, hogy a Magyar Bankholding Zrt. három tagbankja – a Budapest Bank, az MKB Bank és a Takarékbank – fúziójával és transzformációjával egy számos területen piacvezető, digitális fejlettségben a fintech és bigtech cégekkel is versenyképes, egységes nagybank jöjjön létre. A kampány ennek megfelelően dinamikus és az új bank irányába mutat, ugyanakkor nem túl „hideg”, túl „high-tech”, túl üzleties, hanem megőrzi és továbbviszi azt a barátságosságot és közvetlenséget, amelyet a Budapest Bank brandje képviselt.
A kampány/reklám fő üzenete: „Együtt többre vagyunk képesek.”
Kreatívkoncepció:
A szloggenné előlépett „Együtt többre vagyunk képesek” üzenet egyszerre utal a fúziónak köszönhetően megerősödött bankra, az ügyfél és a bank gyümölcsöző kapcsolatára, valamint a családi összefogás előnyeire.
A kampány olyan szituációkat mutat be, amelyekben a személyi kölcsön hatékony és ésszerű megoldás az élet nagy, ugyanakkor sok örömmel is járó kihívásaira. Két film készült ehhez, „Esküvő” és „Lakásfelújítás” címekkel, amelyek bepillantást engednek az emberek hétköznapjaiba, ezáltal olyan kulcsfontosságú pillanatoknak lehetnek a nézők részesei, amelyekhez mindenkinek van kapcsolódása, mert vagy átélte már, vagy át fogja élni. Vitathatatlanul az egyik legerősebb történetmesélési és filmnyelvi eszköz ugyanis a magunkra ismerés. A reklámok nem szuperemberekkel mesélnek el egy mesterségesen kreált történetet, hanem a hétköznapi valóság küzdelmeit, szépségeit és humorát mutatják meg természetes, valóságos környezetben és olyan szereplőkkel, akikkel a nézők könnyen azonosulhatnak.
Az out of home felületeken csak a fúziós üzenettel jelent meg a kampány: „Az MKB Bank továbbra is MKB Bank. Mostantól a Budapest Bank is.” Ezzel hangsúlyozza azt, hogy az egyesülő bankok egyformán fajsúlyosak, mindkettő ügyfelei egyformán fontosak továbbra is, annak ellenére, hogy csak az egyik márkanév él tovább.
Érdekesség, behind the scenes:
Érdekes véletlen, hogy a filmek szereplőinek karakterei több ponton is találkozik a színészek valódi énjeivel. Az egyik főszereplőnek például a valóságban is ott volt az esküvője, ahol a reklámfilm játszódik. A lakásfelújítást végző színész pedig valóban ért az asztalosszakmához, így igazán nem okozott gondot számára a konyhasziget munkapultjának beépítése.
Alkotók listája
- Kreatívigazgatók: Asztalos Zsolt, Fülöp Márk
- Senior copywriter: Kardos Zsuzsa
- Senior art director: Padányi Orsolya
- Ügynökségi producer: Éry Márk
- Client service director: Major Máté
- Account director: Varga Éva
- Rendező: Tiszeker Dániel
- Head of Production: Dreissiger László
- Producer, gyártásvezető: Rubesch Dávid
- Operatőr: Pataki Ádám
- Produkciós koordinátor: Babócsai Borka
- Felvételvezető: Lukács Gergő
- 1st Ad: Bíró Judit
- Látványtervező: Láng Imola
- Vágó: Szabó Tamás
- Colorist: Stalter Anna
- Utómunka: Melon Fx
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk