A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagjához, a Bonafarm csoporthoz tartozó Pick Szeged Zrt. értékesítésből származó nettó árbevétele eközben az előző évhez képest 2,2 százalékkal 70,679 milliárd forintra csökkent, ebből az export 20,39 milliárd forintot tett ki. A vállalkozás kivitelének meghatározó része - 19,67 milliárd forint értékben - az Európai Unióba irányult. Németországba 13,292 milliárd forint, Csehországba 1,631 milliárd forint értékben exportált - írja az MTI.
A vállalkozás a beszámolója szerint 1934 munkavállalót foglalkoztatott a tavalyi évben.
A beszámolóban emlékeztetnek arra, hogy a Pick Szeged Zrt. is részt vett a Magyar Nemzeti Bank növekedési kötvényprogramjában, amely keretében ötéves futamidővel 27 milliárd forint forrást vont be. A kibocsátás célja az új készítményüzem - amely a cég szegedi Szabadkai úti telephelyén épül meg - finanszírozásának biztosítása.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk