Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. május 27.

Jelentősen növelte adózott eredményét tavaly a Pick Szeged Zrt.

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagjához, a Bonafarm csoporthoz tartozó Pick Szeged Zrt. értékesítésből származó nettó árbevétele eközben az előző évhez képest 2,2 százalékkal 70,679 milliárd forintra csökkent, ebből az export 20,39 milliárd forintot tett ki. A vállalkozás kivitelének meghatározó része - 19,67 milliárd forint értékben - az Európai Unióba irányult. Németországba 13,292 milliárd forint, Csehországba 1,631 milliárd forint értékben exportált - írja az MTI.

A vállalkozás a beszámolója szerint 1934 munkavállalót foglalkoztatott a tavalyi évben.

A beszámolóban emlékeztetnek arra, hogy a Pick Szeged Zrt. is részt vett a Magyar Nemzeti Bank növekedési kötvényprogramjában, amely keretében ötéves futamidővel 27 milliárd forint forrást vont be. A kibocsátás célja az új készítményüzem - amely a cég szegedi Szabadkai úti telephelyén épül meg - finanszírozásának biztosítása.
 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk