Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. március 02.

Jákó Eszter Júlia - 2-3 év alatt nagyon nehéz új márkát építeni

Marketing.hu Podcast adásunkban Jákó Eszter Júlia, az MVM marketingigazgatója mondja el, miként lett a Magyar Villamosművekből MVM, és ezzel együtt egy sikeres, erős brandet magáénak tudó nemzetközi vállalat. Miért mondhatjuk, hogy Magyarországon ők rendelkeznek a legtöbb ügyféllel az összes cég közül? Az interjúban az is szóba kerül, hogy miért fontos másként tekintenünk az energiára, ami mondhatni, mindennek az alapja.

Spotify GOOGLE Apple

 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk