Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. október 09.

Itt az UniCredit podcast ötödik évada

Ügyfélként nem kell ismerni ahhoz a banki folyamatokat, szakmai területeket, hogy tudatosan, a banki szakértők tudására támaszkodva kezeljük pénzügyeinket. Ugyanakkor – az emberi kíváncsiság már csak ilyen – mindig érdekes bepillantani a kulisszák mögé, és megtudni, a gyakorlatban hogyan működnek a dolgok. A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, az UniCredit podcastjának ötödik évada éppen ezt teszi: hallgatóit végigvezeti a banki területeken, hogy megmutassa, miként működnek, és hogyan dolgoznak össze a kollégák.

Az első részben olyan téma kerül terítékre, amely minden bankpiaci szereplőt érint: az offline és online csalások. Doborné Tündik Olga, a bankbiztonsági terület vállalati biztonsági elemzője elmondja, melyek az adathalászat legfontosabb figyelmeztető jelei; mit ne tegyünk, ha gyanús e-maillel vagy telefonhívással találkozunk; milyen adatokat ne adjunk ki soha; és mit tegyünk, ha mégis sikerrel járnak a kiberbűnözők.

A második epizódban Márkus Dániel, a bank call centerének vezetője arról beszél, milyen feladatokkal találkoznak az itt dolgozó kollégák, milyen „mankókra” támaszkodhatnak a munkájuk során, hány hívást kezelnek átlagosan naponta, hogyan befolyásolja a munkájukat a digitalizáció, és mennyire fontos számukra az ügyfelektől érkező pozitív visszacsatolás.

A harmadik részben kicsit távolabbra lépünk, ha nem is a témától, de a banktól: Somogyi Tamás, az UniCredit Leasing sales vezetője lízingelhető gépekről – traktorokról, anyagmozgató gépekről, kamionokról, pótkocsikról, autókról –, zárt és nyílt végű lízingről, a finanszírozás tervezhetőségéről, vendorkapcsolatokról számol be, de szó esik mozdonyokról, sörsátorról és kávépörkölőről is.

A negyedik epizódban a bank vezető elemzője, Becsey Zsolt ült a mikrofon elé, hogy elmondja, mennyiben tükrözi a makroelemzői előrejelzés a bank véleményét, milyen speciális tudásra van szükség ehhez a szakmához. Szó esik az excelek és a képzelőerő szerepéről, pénzügyi tudatosságról, elemzői adatforrásokról és a személyes beszélgetések jelentőségéről – de felmerül a beszélgetés során a párnaciha, a varázsgömb és a fekete hattyú is.

Az ötödik részben Petróczi Gina, a bank eBanking internetbanki alkalmazásán dolgozó szakértője beszél arról, kik használnak netbankot mobilbank helyett vagy mellett, hogyan dolgoznak együtt a háttérterületek a szolgáltatás naprakész működésén – és gondos termékgazdaként arról is mesél, hogy milyen érzés minden gombot, sort ismerni az eBanking felületen.

A záróepizódban Tengerdi Laura, a bank ügyfélélmény-vezetője mesél a területről, aha-élményről, ügyfélútról, betartott márka- és ügyfélígéretekről, a marketing- és ügyfélélménycsapatok együttműködéséről, az ügyféligények felméréséről, az érzelmi kapcsolódás jelentőségéről és a munkatársak bevonásáról.

Az UniCredit podcast különlegessége, hogy műsorvezetőként a bank munkatársai, Győrpál Zsuzsanna senior kommunikációs szakértő és Nagy Gábor, a Multichannel csapat szakértője faggatják a vendégeket.

Az epizódok és a korábbi évadok elérhetőek a Spotify-on, az Apple Podcaston, az UniCredit Bank weboldalán, valamint a Youtube-on

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk