Ügyfélként nem kell ismerni ahhoz a banki folyamatokat, szakmai területeket, hogy tudatosan, a banki szakértők tudására támaszkodva kezeljük pénzügyeinket. Ugyanakkor – az emberi kíváncsiság már csak ilyen – mindig érdekes bepillantani a kulisszák mögé, és megtudni, a gyakorlatban hogyan működnek a dolgok. A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, az UniCredit podcastjának ötödik évada éppen ezt teszi: hallgatóit végigvezeti a banki területeken, hogy megmutassa, miként működnek, és hogyan dolgoznak össze a kollégák.
Az első részben olyan téma kerül terítékre, amely minden bankpiaci szereplőt érint: az offline és online csalások. Doborné Tündik Olga, a bankbiztonsági terület vállalati biztonsági elemzője elmondja, melyek az adathalászat legfontosabb figyelmeztető jelei; mit ne tegyünk, ha gyanús e-maillel vagy telefonhívással találkozunk; milyen adatokat ne adjunk ki soha; és mit tegyünk, ha mégis sikerrel járnak a kiberbűnözők.
A második epizódban Márkus Dániel, a bank call centerének vezetője arról beszél, milyen feladatokkal találkoznak az itt dolgozó kollégák, milyen „mankókra” támaszkodhatnak a munkájuk során, hány hívást kezelnek átlagosan naponta, hogyan befolyásolja a munkájukat a digitalizáció, és mennyire fontos számukra az ügyfelektől érkező pozitív visszacsatolás.
A harmadik részben kicsit távolabbra lépünk, ha nem is a témától, de a banktól: Somogyi Tamás, az UniCredit Leasing sales vezetője lízingelhető gépekről – traktorokról, anyagmozgató gépekről, kamionokról, pótkocsikról, autókról –, zárt és nyílt végű lízingről, a finanszírozás tervezhetőségéről, vendorkapcsolatokról számol be, de szó esik mozdonyokról, sörsátorról és kávépörkölőről is.
A negyedik epizódban a bank vezető elemzője, Becsey Zsolt ült a mikrofon elé, hogy elmondja, mennyiben tükrözi a makroelemzői előrejelzés a bank véleményét, milyen speciális tudásra van szükség ehhez a szakmához. Szó esik az excelek és a képzelőerő szerepéről, pénzügyi tudatosságról, elemzői adatforrásokról és a személyes beszélgetések jelentőségéről – de felmerül a beszélgetés során a párnaciha, a varázsgömb és a fekete hattyú is.
Az ötödik részben Petróczi Gina, a bank eBanking internetbanki alkalmazásán dolgozó szakértője beszél arról, kik használnak netbankot mobilbank helyett vagy mellett, hogyan dolgoznak együtt a háttérterületek a szolgáltatás naprakész működésén – és gondos termékgazdaként arról is mesél, hogy milyen érzés minden gombot, sort ismerni az eBanking felületen.
A záróepizódban Tengerdi Laura, a bank ügyfélélmény-vezetője mesél a területről, aha-élményről, ügyfélútról, betartott márka- és ügyfélígéretekről, a marketing- és ügyfélélménycsapatok együttműködéséről, az ügyféligények felméréséről, az érzelmi kapcsolódás jelentőségéről és a munkatársak bevonásáról.
Az UniCredit podcast különlegessége, hogy műsorvezetőként a bank munkatársai, Győrpál Zsuzsanna senior kommunikációs szakértő és Nagy Gábor, a Multichannel csapat szakértője faggatják a vendégeket.
Az epizódok és a korábbi évadok elérhetőek a Spotify-on, az Apple Podcaston, az UniCredit Bank weboldalán, valamint a Youtube-on
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk