George, az Erste Bank internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásának sikeres bevezetése után, az idei évi kommunikáció feladata, hogy megmutassa az embereknek George előnyeit és azok hétköznapi hasznosságát. A kampány célja, hogy tovább építse a márkát, erősítse a relevanciát, valamint ösztönözze a kipróbálást és a rendszeres használatot.
„Tavaly nagyon erőteljesen és sikeresen robbant be a pénzügyi szolgáltatások piacára George, amelynek mára már több, mint 500 ezer használója van Magyarországon. A tavalyi launch után elvégzett kutatásunk azt mutatja, hogy George ismertsége nagyon magas, márkaszemélyisége és márkaígérete is eljutott az emberekhez, és nem utolsósorban, tetszik nekik. Idén a valódi innovatív, hozzáadott értékű funkciók bemutatására fókuszálunk, amelyek jóval többet adnak a felhasználóknak, mint a megszokott netbanki vagy mobilbanki megoldások. A kampánnyal az volt a célunk, hogy ezt az erős, egyedi márkaszemélyiséget megtartva egy speciális, napjainkban nagyon releváns, egyedi funkciót mutassunk be, a Moneyback pénzvisszatérítést” - mondta Szabó Andrea, az Erste Bank marketing- és pr-igazgatója.
A stratégia alapját arra a jelenségre építettük, hogy az emberek többsége, bár fontosnak tartja a pénzügyeit, a gyakorlatban kevésbé aktívak ezen a területen, leginkább higiéniás jelleggel bankolnak. Úgy érzik, se idejük, se energiájuk, sem magabiztos tudásuk nincs meg ahhoz, hogy ezen változtassanak. Számukra nyújt segítséget George, akivel egyszerűen hozhatunk ki többet a pénzügyeinkből és az életünkből.
A tavaszi kampányban mindezt George vadonatúj Moneyback funkciójának előnyein keresztül dramatizáltuk, mely a vásárlásaik után személyre szabott pénzvisszatérítést kínál az Erste ügyfeleinek.
A kampány fő üzenete: George segítségével kevesebb erőfeszítéssel többet hozhatsz ki pénzügyeidből. Aktiváld a neked szóló kedvezményeket a George App-ban, és élvezd a Moneyback pénzvisszatérítést.
Kreatívkoncepció:
Ugye milyen jó érzés időről időre vissza is kapni valamit? A kreatív kihívásunk az volt, hogyan tudjuk a banki retorikától minél inkább eltávolodva, hétköznapi helyzeteken keresztül bemutatni a funkciót úgy, hogy a vásárlás ugyan megjelenjen, de ne lehessen George-ot összetéveszteni egy webshoppal. Ehhez el kellett rugaszkodnunk a pénzvisszatérítés elsődleges jelentésétől és meg kellett találnunk, hogy kicsit távolabbról nézve mit jelent a célközönség számára az, amikor visszakapnak valamit.
George egyszerűen segít többet kihozni az életünkből, hogy annak élhessünk, ami igazán fontos számunkra: a szenvedélyeink, a szeretteink, a környezetünk, a közösségünk. Kampányfilmjeink és kreatívjaink főszerepeire autentikus alkotókat kerestünk, olyan hétköznapi, de mégis különleges karaktereket, akiken keresztül megmutathatjuk, hogy mit jelent tudatosan az előnyükre fordítani a pénzügyeinket.
Mindkét film a költést és a visszatérítéssel járó önmegvalósítás folyamatát absztrahálja: hőseink az egyedi ajánlatokat aktiválva vásárolnak, amit a tehetségükön keresztül egy adott közösség javára fordítanak, hogy aztán a közösségtől vissza is kapjanak valamit, ami az anyagiakon is bőven túlmutat. Egy ilyen euforikus élmény után szereplőink már csak egy valamit mondhatnak: Köszi, George!
Érdekesség:
A castingfolyamatnál az első perctől kezdve kiemelten fontos volt, hogy valódi karaktereket válogassunk, akik nem csak eljátszani tudják, hogy kétkezi alkotók. Ennek a hozzáállásnak a gyümölcse, hogy még a statiszta szerepekben is előfordultak művészek, nem csak a főszerepekben. Sőt, váratlanul egy kutya is átcsúszott a szűrőn, aki idomított társait meghazudtolva hozta az ad hoc ráosztott szerepet.
Alkotók listája
Megbízói oldal: Erste Bank
- Marketing- és pr-igazgató: Szabó Andrea
- George Brand Stratégia vezető: Kelemen Szilvia
- Stratégiai vezető: Varga Szilvia
- Kreatívvezető: Bartus Szilvia
- Senior kampánymenedzser: Bodiss Anna
- Marketing szakértő: Gerendás Zsófia
- Kampánymenedzser: Bányai Kinga
- Online marketing vezető: Porkoláb Dávid
Reklámügynökség: Mito Creative
- Statégia: Csurgó Brigi
- Kreatív: Pőcze Balázs, Nagy Gábor, Martin Marcell
- Art: Tánczos Korinna, Papp András, Földvári Gabriella, Hegyi Krisztián
- Account: Szandi Gergely, Daróczi Réka, Csala Anna
- Produkció: Soós Enikő, Szalay Dia, Mezey Anita
Produkciós cég: 235
- Producer: Kozma Liza
- Rendező: Mendrei Miklós
- Operatőr: Rácz Dániel
- Látványtervező: Illés Richárd
- Gyártásvezető: Henyei Csaba
- Fotós: Martin Wanda
- Digitális utómunka: Digital Apes
- Vágó: Érdi Zsófia
- Colorist: Stalter Anna
- Zene: Kozma Kata
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk