A kampány 2022. május 1-én indult és május 31-ig tart, megjelenik közterületen (óriásplakát, citylight), rádióban (FitRádió), a Scitec Nutrition social media felületein (Facebook, Instagram, YouTube, Linkedin) organikusan és hirdetésként, az anyavállalat, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs felületein (Linkedin, belső kommunikáció), hírlevelekben, a Scitec Nutrition influencereinél, számos sajtóorgánumban és egyéb médiafelületen. Ezzel egyidejűleg a Scitec Nutrition német, spanyol és francia közösségi médiafelületein is futni fog a kampány.
A kampány célja
Az imázsépítő kampány célja, hogy a több mint 25 éves étrendkiegészítő gyártó és forgalmazó Scitec Nutrition megmutassa, hogy az izmos, fitt fizikum felé vezető úton a márka hűségesen végigkíséri és segíti a fogyasztóit. A BioTechUSA-cégcsoport tagjaként a Scitec Nutrition márka a konditermek és testépítő bajnokságok állandó támogatójaként a “Make a Difference” szlogenen keresztül alapvetően azokhoz szól, akik életvitelszerűen űzik az edzőtermi edzést. Arra ösztönzi őket, hogy önmaguk legjobb változatai legyenek és ezáltal másokat is inspirálhassanak. A sportban elsajátított elhivatottság, céltudatosság az élet minden területén kamatoztatható, így végül a változás nemcsak a sportra, hanem az egész életünkre, és ezen keresztül mások életébe is begyűrűzik.
A kampány/reklám fő üzenete
Ne csak az elért eredményt nézd, hanem az odavezető utat is, amin végigkísér minket a Scitec Nutrition. Legyen szó csúcsminőségű étrend-kiegészítőkről, szaktanácsadásról, vagy egyszerűen egy kis extra motivációról a Scitec Nutrition mindig ott lesz a háttérben, hogy segítsen az úton.
Kreatívkoncepció
A kreatívkoncepció teljes egészében a Scitec Nutrition Marketing csapatától származik, ahogy a video szpot script, a kreatív és a szöveg is. A kampány egyik meghatározó eleme egy szpot, ahol két, a fitnesz iparban elismert, sikeres, tömegeket inspiráló sportoló-influencert, Sergi Constance-t és Mauren Blanquiscolot láthatjuk egy fotózáson, ahol épp az óriásplakát-kampányhoz készülő képet készítik róluk. Egy ügyes vágással azonban megmutatjuk, hogy a siker és a csillogás felé vezető út kemény és lemondásokkal teli. Ezekben a snittekben a márka diszkréten, de végig megjelenik, majd végül megmutatjuk „élőben” a kész óriásplakátokat, az üzenettel, miszerint a Scitec Nutrition márka elkísér az áhított fizikum és a siker felé vezető úton. Az anyag elsősorban YouTube-ra és Facebookra készült, teljes terjedelmében ott érhető el, illetve különböző hosszúságú mutációi hirdetésként futnak YouTube-on, Instagramon és Facebookon. A márkára jellemző innovatív szemléletet tükrözi, hogy a szpot egy átdolgozott verziója a TikTok-on is fut, fizetett és organikus tartalomként egyaránt.
A külföldi social media felületeken egy módosított szpot fog futni, ahol a magyar nyelvű headline-nal elkészült óriásplakát nem szerepel, az azon szereplő kreatív viszont nyelvesítve igen.
A kampány másik meghatározó eleme Magyarországon a videóban is megjelenő, azzal teljes mértékben összecsengő kreatív, amit országszerte, összesen 400 db óriásplakáton és 400 db citylighton láthatunk viszont. A key visual a szpotban megjelenő fotózás végeredménye, azaz a több mint 5 millió követővel rendelkező Sergi Constance és Mauren Blanquiscolo portréja, az erősen áthallásos „Az utat is nézd” fő szlogennel, ami azok számára is figyelemfelkeltő, akik egyszerűen egy dekoratív nőt vagy egy izmos férfit látnak a plakáton. A teljes headline-subheadline páros már jobban kibontja az üzenetet: „Az utat is nézd, ne csak a végeredményt”.
A kampányt 217 db rádiószpot is kíséri a FitRádión, ahol célzottan lehet elérni az edzőterembe járó célközönséget.
A Scitec Nutrition hivatalos magyar, német, spanyol és francia weboldalán egy, a videószpot és annak üzenetével összecsengő cikkre landolnak az óriásplakát és videós kampánnyal párhuzamosan futó bannerkampányra kattintó látogatók. A landoló oldalba beágyazottan megtalálják a szpotot, valamint a kampány üzenetének szöveges változatát.
A szpot mellett további videós anyagok készülnek a Team Scitec tagokkal, akik elmondják, számukra mit jelent az út, és miért tud ez adott esetben fontosabb lenni, mint maga az eredmény, és hogyan tudják az élet más területein is érvényesíteni mindazt az eltökéltséget és állhatatosságot, amit ezen az úton járva sajátítottak el. Ezek a videós anyagok heti rendszerességgel jelennek meg a cég social media oldalain. A fentebb említett országok Scitec Nutrition Team tagjai mindeközben a saját felületeiken is posztolnak arról, mit jelent számukra a cél felé vezető út.
Az integrált kampány tehát online és offline csatornákon párhuzamosan futva, egymással tökéletes összhangban és egymást erősítve biztosítja, hogy a Scitec Nutrition márka üzenetei a lehető legtöbb emberhez jussanak el. A kampány másik erőssége, hogy nem kizárólag a Scitec Nutrition, de az anyavállalat, azaz a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs felületein, valamint a kiterjedt sajtókampánynak köszönhetően számos médiumban is megjelenik.
"Büszkék vagyunk rá, hogy a Scitec Nutrition márka újrapozicionálásával újra növekedési pályára tudtuk állítani ezt a nagy múltú brandet. Célunk, hogy az edzőterembe járó közönség számára a Scitec Nutrition jelentse azt a márkát, ami a kezdetektől az utolsó simításokig végigkíséri őket a cél felé vezető, néha rögös, lemondásokkal teli, de épp ezért lélekerősítő és jellemformáló úton" - mondta a kampányról büszkén Nagy Szabolcs marketing igazgató.
Érdekesség, behind the scenes
Dolgozók is örömmel csatlakoztak a szereplőgárdához, a férfi sofőr szerepében Kerekes Krisztián Imre E-mail marketing specialista látható. Mauren Blanquiscoval a szpot készítői nem is találkoztak, mivel nem volt lehetőség őt Magyarországra utaztatni. Egy jól felépített briefing folyamat eredményeként így egy amerikai videós csapat forgatta le a jeleneteit, valamint az óriásplakáton látható képe is hasonló folyamat eredményeként, külsősök segítségével készült el.
A marketing csapat dinamizmusát és precízen összehangolt munkáját dicséri az a tény is, hogy bár a szpot magyar verziójának záró snittjét csak akkor lehetett leforgatni, amikor az óriásplakátok már láthatók voltak a közterületeken, mégis, a reklámfilm végleges magyar verziója elkészült még a kampány első hetében, köszönhetően Kovács Dániel rutinos és profi vágói munkájának.
Alkotók listája:
Megbízói oldal
- Marketing igazgató: Nagy Szabolcs
- Content producer: Körmendy Zsolt
- Projekt manager: Nagy Szabolcs, Körmendy Zsolt
- Kreatív design: Grafikai csapat, Gáthi Kristóf, Várkonyi Enikő
- Médiafoglalások: Szilágyi-Kubinyi Csilla
- Vállalati kommunikáció és PR: Dr. Pintér Dániel Gergő, Kardos Imola és Deluxe Media
- Sportmarketing manager: Vigh-Mikle Szabolcs
- Webadmin Csapat
- PPC Csapat
- EDM csapat
- Social Csapat
Produkció
- Script és szöveg: Körmendy Zsolt
- Operatőr / DOP: Kovács Dániel, Molnár Balázs
- Projekt koordinátor: Gerencsér Eszter
- Vágó / Colorist: Kovács Dániel
- Werkfotók: Krasznai Zoltán, Körmendy Zsolt
- Stylist: Korpics Tibor
- Make up: Kutasi Mariann
- Hair: Radván Simon
Óriásplakát
- Fotós: Krasznai Zoltán (Sergi Constance), Kontaxis George (Maureen Blanquisco)
- Stylist: Korpics Tibor
- Make up: Kutasi Mariann
- Hair: Radván Simon
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk