Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. május 13.

Itt a Danubius Hotels születésnapi kampánya

A Danubius Hotels április 1-jén töltötte be alapításának 50. évét, ennek apropóján a márka újrapozícionálással karöltve, május közepén indítja útjára jubileumi kampányát. „Ott a helyünk, ahol az élet zajlik!” a kampány szlogenje, amely nem csak az elmúlt fél évszázad eszmeiségét tükrözi, de egyúttal egy vállalás is egy hasonlóan izgalmas és élményekkel teli következő 50 évre. A 360 fokos, multiplatform kampányban többek közt rendezvényekkel, csomagajánlatokkal és nyereményjátékokkal ünnepli évfordulóját a Danubius Hotels.

A kampány felhívja a figyelmet az idén 50 éves szállodalánc értékeire, az általa kínált élményekre. A szállodák bemutatása kiemelt cél, beleértve azok elhelyezkedését és történelmét, valamint a települések lokális értékeit. Mivel a Danubius hotelek kivétel nélkül központi elhelyezkedésűek, így aki bármelyikben megszáll, egy karnyújtásnyira találja magát minden olyan eseménytől, látványosságtól, kulturális programtól, amiért érdemes a várost meglátogatni. A kampány során a Danubius Hotels kulisszatitkai mögé is bepillanthatunk: leleplezik a fél évszázados múlt legérdekesebb történeteit, a közönség megismerheti a hotellánc történelmét, a leghíresebb forgatási helyszíneket, de akár a hotelekben megszállt külföldi sztárokhoz fűződő élményekről is olvashatnak majd azok, akik követik a jubileumi kommunikációt. A kampány az érzelmekre, kedvenc élményekre fókuszál, időnként nosztalgikusan, mint például egy különleges, az elmúlt 50 év ikonikus fogásaiból összeválogatott menüsorral, vagy a jelenlegi és egykori munkatársak Danubius Hotels-hez köthető legkedvesebb emlékeiről szóló anekdotákkal. A márka újrapozícionálásával a jövőre is utal a szállodalánc: hiszen az elmúlt két évben bebizonyosodott, hogy az utazási vágy örökké megmarad.

Kreatívkoncepció: A hotellánc a 360 fokos kampányával többek között az online és közösségi média-, valamint kültéri reklámfelületeken is találkozhatunk. A 3 hónapos aktivitás során ATL és BTL elemekkel, valamint influencer együttműködéssel és dedikált microsite-tal hívják fel az érdeklődők figyelmét az aktuális kedvezményekre és nyereményjátékokra. Eseményből sem lesz hiány, a hotellánc együttműködve a hosszúlépés.járunk? városi sétaszervezővel nyilvános bejárásokat indít az ikonikus Danubius Hotel Astoriába, ahol számtalan rejtett történetet tudhatnak meg az érdeklődők.

A kampány során friss kreatívok segítik a szállodalánc újrapozícionálását, melyeken a vendégek élményei, a helyi különlegességek felfedezése és szállodai pihenés élménye áll a középpontban. Fotós és videós hirdetésekkel billboard, citylight, illetve online felületeken Google Ads (beleértve a Youtube-ot is), DV360, illetve Teads, Facebook és Instagram hirdetések formájában találkozhat majd a nagyközönség.

A márkaismertség növelése mellett fontos cél az 50 éves jubileum méltó megünneplése – rengeteg ünnepi tartalommal, érdekes információval szolgálnak az elmúlt 50 évből a következő időszakban a közösségi médiában is. A Danubius Hotels Instagram oldala kedvenc magyarországi helyszínek megosztására buzdító nyereményjátékkal készül. A résztvevőknek egy fotót kell feltölteniük, amelyen megmutatják kedvenc helyüket Budapesten, Győrben, Balatonfüreden, Bükfürdőn vagy a Danubius Hotels szállodák egyikében.

A külső kommunikációs elemek mellett kiemelt figyelmet szentel a szállodalánc a munkatársak megünneplésére.  A széleskörben megválasztott belső kommunikációs eszközök – különleges munkatársi események, munkatársak számára szervezett szállodai élményhét, munkatársi történetek megosztása – célja az elmúlt 50 év munkájának megbecsülése mellett a jelenlegi és a következő generáció felé jövőképet adni egy olyan szakmában, mely az emberi kapcsolatokról és az élményekről szól.

Az események sora itt nem ér véget, a kampányt egy exkluzív partneresemény szervezésével zárják, az elmúlt 50 év sikereit ugyanis a Danubius Hotels nem csak munkatársainak és vendégeinek, de partnereinek is köszönheti.

Alkotók listája:

Megbízó: Danubius Hotels

  • Gál Judit, kommunikációs és marketing igazgató
  • Semperger Judit, marketingigazgató
  • Zentai Alíz, márkaélmény igazgató
  • Fabriczki Petra, kommunikációs menedzser
  • Urbán Eszter, social media és hirdetési menedzser
  • Neuhauser Márk, belső kommunikációs menedzser
  • Nagy Zoltán Gergely, online marketing igazgató
  • Budai Nikoletta, online hirdetési menedzser
  • Csík Noémi, marketing menedzser

Kreatív ügynökség: Cluso

  • Ügyvezető: Horváth Lajos
  • Account director: Seregély Gábor

Kreatív Stúdió: Abovo Studio

  • Art director: Tischner Adrienn

PR ügynökség: Noguchi

  • Ügyvezető: Szántó Balázs Péter
  • Kampányfelelős: Klausz Barbara

Közvéleménykutatás: Opinio piac- és közvéleménykutató

  • Projektfelelős: Bőhm Kornél  

Médiaügynökség: PHD Hungary Kft.

  • Médiatervező: Szabó Krisztina

Digitális ügynökségek:

  • Intren - Ügyvezető: Gandera Balázs
  • ROIworks - Head of performance: Veszelovits Tamás

Videó produkció

  • Trance Wave Kft.: Somossy Olivér

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk