A Danubius Hotels április 1-jén töltötte be alapításának 50. évét, ennek apropóján a márka újrapozícionálással karöltve, május közepén indítja útjára jubileumi kampányát. „Ott a helyünk, ahol az élet zajlik!” a kampány szlogenje, amely nem csak az elmúlt fél évszázad eszmeiségét tükrözi, de egyúttal egy vállalás is egy hasonlóan izgalmas és élményekkel teli következő 50 évre. A 360 fokos, multiplatform kampányban többek közt rendezvényekkel, csomagajánlatokkal és nyereményjátékokkal ünnepli évfordulóját a Danubius Hotels.
A kampány felhívja a figyelmet az idén 50 éves szállodalánc értékeire, az általa kínált élményekre. A szállodák bemutatása kiemelt cél, beleértve azok elhelyezkedését és történelmét, valamint a települések lokális értékeit. Mivel a Danubius hotelek kivétel nélkül központi elhelyezkedésűek, így aki bármelyikben megszáll, egy karnyújtásnyira találja magát minden olyan eseménytől, látványosságtól, kulturális programtól, amiért érdemes a várost meglátogatni. A kampány során a Danubius Hotels kulisszatitkai mögé is bepillanthatunk: leleplezik a fél évszázados múlt legérdekesebb történeteit, a közönség megismerheti a hotellánc történelmét, a leghíresebb forgatási helyszíneket, de akár a hotelekben megszállt külföldi sztárokhoz fűződő élményekről is olvashatnak majd azok, akik követik a jubileumi kommunikációt. A kampány az érzelmekre, kedvenc élményekre fókuszál, időnként nosztalgikusan, mint például egy különleges, az elmúlt 50 év ikonikus fogásaiból összeválogatott menüsorral, vagy a jelenlegi és egykori munkatársak Danubius Hotels-hez köthető legkedvesebb emlékeiről szóló anekdotákkal. A márka újrapozícionálásával a jövőre is utal a szállodalánc: hiszen az elmúlt két évben bebizonyosodott, hogy az utazási vágy örökké megmarad.
Kreatívkoncepció: A hotellánc a 360 fokos kampányával többek között az online és közösségi média-, valamint kültéri reklámfelületeken is találkozhatunk. A 3 hónapos aktivitás során ATL és BTL elemekkel, valamint influencer együttműködéssel és dedikált microsite-tal hívják fel az érdeklődők figyelmét az aktuális kedvezményekre és nyereményjátékokra. Eseményből sem lesz hiány, a hotellánc együttműködve a hosszúlépés.járunk? városi sétaszervezővel nyilvános bejárásokat indít az ikonikus Danubius Hotel Astoriába, ahol számtalan rejtett történetet tudhatnak meg az érdeklődők.
A kampány során friss kreatívok segítik a szállodalánc újrapozícionálását, melyeken a vendégek élményei, a helyi különlegességek felfedezése és szállodai pihenés élménye áll a középpontban. Fotós és videós hirdetésekkel billboard, citylight, illetve online felületeken Google Ads (beleértve a Youtube-ot is), DV360, illetve Teads, Facebook és Instagram hirdetések formájában találkozhat majd a nagyközönség.
A márkaismertség növelése mellett fontos cél az 50 éves jubileum méltó megünneplése – rengeteg ünnepi tartalommal, érdekes információval szolgálnak az elmúlt 50 évből a következő időszakban a közösségi médiában is. A Danubius Hotels Instagram oldala kedvenc magyarországi helyszínek megosztására buzdító nyereményjátékkal készül. A résztvevőknek egy fotót kell feltölteniük, amelyen megmutatják kedvenc helyüket Budapesten, Győrben, Balatonfüreden, Bükfürdőn vagy a Danubius Hotels szállodák egyikében.
A külső kommunikációs elemek mellett kiemelt figyelmet szentel a szállodalánc a munkatársak megünneplésére. A széleskörben megválasztott belső kommunikációs eszközök – különleges munkatársi események, munkatársak számára szervezett szállodai élményhét, munkatársi történetek megosztása – célja az elmúlt 50 év munkájának megbecsülése mellett a jelenlegi és a következő generáció felé jövőképet adni egy olyan szakmában, mely az emberi kapcsolatokról és az élményekről szól.
Az események sora itt nem ér véget, a kampányt egy exkluzív partneresemény szervezésével zárják, az elmúlt 50 év sikereit ugyanis a Danubius Hotels nem csak munkatársainak és vendégeinek, de partnereinek is köszönheti.
Alkotók listája:
Megbízó: Danubius Hotels
- Gál Judit, kommunikációs és marketing igazgató
- Semperger Judit, marketingigazgató
- Zentai Alíz, márkaélmény igazgató
- Fabriczki Petra, kommunikációs menedzser
- Urbán Eszter, social media és hirdetési menedzser
- Neuhauser Márk, belső kommunikációs menedzser
- Nagy Zoltán Gergely, online marketing igazgató
- Budai Nikoletta, online hirdetési menedzser
- Csík Noémi, marketing menedzser
Kreatív ügynökség: Cluso
- Ügyvezető: Horváth Lajos
- Account director: Seregély Gábor
Kreatív Stúdió: Abovo Studio
- Art director: Tischner Adrienn
PR ügynökség: Noguchi
- Ügyvezető: Szántó Balázs Péter
- Kampányfelelős: Klausz Barbara
Közvéleménykutatás: Opinio piac- és közvéleménykutató
- Projektfelelős: Bőhm Kornél
Médiaügynökség: PHD Hungary Kft.
- Médiatervező: Szabó Krisztina
Digitális ügynökségek:
- Intren - Ügyvezető: Gandera Balázs
- ROIworks - Head of performance: Veszelovits Tamás
Videó produkció
- Trance Wave Kft.: Somossy Olivér
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk