Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. július 30.

Ismét különleges élményben lehet részük az Auchan-törzsvásárlóknak

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, az Auchan szakértői szerint elsősorban továbbra is az ár alapján döntenek a vevők, de az sem mindegy, hogyan érzik magukat vásárlás közben. A vásárlói élmény emeléséért az állandó akciók és kedvezmények mellett egészen különleges kereskedelmi aktivitásokkal kísérletezik az áruházlánc az utóbbi időben, amelyek meglehetősen nagy sikert aratnak a Bizalomkártyás törzsközönség körében. Először tavaly karácsony előtt invitálták őket egy zárás utáni extra vásárlásra, úgynevezett late night shoppingra, amelyen egy kis vendéglátás után az ünnepi termékekhez juthattak hozzá a csak erre az alkalomra szóló árakon. A VIP Vásárlók Éjszakáját húsvét előtt a VIP Vásárlók Reggele követte, ugyanezzel a koncepcióval, csak éppen a húsvéti termékkörre vonatkoztatva. Ezután a hazai piacon elsőként hirdették meg a Kincseskosár akciót, amelyben minden hipermarketjükben 60 előre elkészített termékkosarat 60%-os kedvezménnyel vihettek el a Bizalomkártyás vásárlók, de azt, hogy egészen pontosan mit rejtett a kincseskosaruk, csak a fizetés után tudhatták meg.

Most péntekre pedig egy szó szerint könnyed akcióval készülnek az Auchan hipermarketek. A Bizalomkártyás törzsvásárlók 16 és 20 óra között a bejáratnál egy felfújt léggömböt választhatnak, amit helyben ki is kell durrantaniuk, hogy a belőle kipottyanó kuponból kiderüljön, mit és mekkora kedvezménnyel nyernek, ha 5000 forint fölött vásárolnak. Az áruházi főfolyosóra kihelyezett nyereményeket körülbelül harmadáron vihetik el. Üzletenként két-két darab százezerforintos főnyeremény is gazdára talál majd, amiket levásárolható Bizalompontok formájában kapnak meg a szerencsések.  

„Minden igazi kereskedő azt szeretné, hogy nála vásároljon és elégedetten távozzon tőle a vevő, majd újra visszatérjen és rendszeres vásárló váljon belőle! Ebből a szempontból a jól bevált receptet követjük az Auchannál, nekünk is pontosan ez a célunk! Ehhez 70- ezerféle terméket kínálunk, ami egyedülálló választékot jelent a hazai piacon. Az árainkat pedig úgy alakítottuk ki, hogy tudatos választással egy átlagos háztartást fenn lehessen tartani tartósan alacsony árú vagy akciós termékekből. Ehhez harmadik pillérként a vásárlói élményt emeltük be az utóbbi időszakban, amivel Bizalomkártyás törzsvásárlóink hűségét szeretnénk még jobban megköszönni. Az akciók megszervezése rendkívül komplex, mert újszerűek, viszont ki kell küszöbölni minden olyan tényezőt, ami csalódást okozhat. Ugyanakkor nagy ereje van az egyediségüknek, nehezen utánozhatók, erősítik a márkát és a vásárlói hűséget. Úgy tapasztaltuk, hogy nagy sikert arattak a különböző típusú, innovatív kereskedelmi aktivitásaink, bízunk benne, hogy – a szintén a meglepetésre építő – lufis is jó fogadtatásra talál majd Bizalomkártyás vásárlóink körében” – hangsúlyozta Széll Hajnalka, az Auchan Magyarország országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk