A Központi Statisztikai Hivatal 2023-ra vonatkozóan, az év második felében tapasztalt, enyhülő inflációs nyomás mellett, 17,6%-os éves fogyasztói árváltozást állapított meg. A Magyar Marketing SZövetség vállalati tagja, a Magyar Telekom a gazdasági és piaci folyamatokat, valamint ügyfelei érdekeit figyelembe véve ennél alacsonyabb mértékű, 15%-os inflációkövető díjkorrekciót alkalmaz.
A Magyar Telekom 2024. március 1-től korrigálja az Általános Szerződési Feltételekben és az előfizetői szerződésekben szereplő szolgáltatások és díjcsomagok havidíjait, ugyanakkor a forgalmi típusú díjak változatlanok maradnak. A módosított havi díjakat tartalmazó számlát az üzleti vezetékes szolgáltatással rendelkező ügyfelek márciusban, a lakossági vezetékes, lakossági mobil- és üzleti mobil-előfizetők pedig áprilisban kapják meg.
A Magyar Telekom célja, hogy a legjobb szolgáltatásokat nyújtsa ügyfeleinek, melynek biztosítása érdekében folyamatosan fejleszti hálózati infrastruktúráját és ügyfelei igényeire szabható, széleskörű szolgáltatáspalettáját.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk