Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. július 04.

Indul a nyár a Coca-Colánál

A Coke Studio májusi indulása után a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Coca-Cola Magyarország igazán ütős nyári zenei élményekkel bővíti a most már globálisan is elérhető zenei platformját. Az elsősorban Z generációs zenerajongókat célzó Coke Studio egy olyan folyamatosan elérhető egész éves programot kínál, ami a zenén keresztül szól a fiatal fogyasztókhoz. 

A Coke Studio bemutatkozik majd a budapesti SZIGET-en is, ahol többek között edukációs jelleggel és a szelektív szemétgyűjtés támogatásával is felhívják a fesztiválozók figyelmét a körforgásos gazdaság és az újrahasznosítás fontosságára, de jelen lesz a márka a legtöbb európai zenei eseményen is, mint például a romániai Untold fesztiválon, vagy a berlini, párizsi és stockholmi Lollapalooza-n is. 

A hazai rajongók idén már találkozhattak a VOLT fesztiválon a Coca-Cola standjával, de az idén június 29. és július 2. között zajló Balaton Sound-on, az “Elrow @ Coca-Cola Stage”-en  is megpihenhetnek a fáradt fesztiválozók egy frissítő ital társaságában. Az augusztus végén zajló SZIN-en pedig még a Z generáció kedvenceivel, Palkovics Zórával és Keller Adéllal is összefuthatnak a fogyasztók. 

Az európai fesztiválturné mellett a Coca-Cola a saját, madridi Coca-Cola™ Music Experience elnevezésű fesztiválján is számos, a „Nyiss a csodára” márkafilozófiára épülő élménnyel várja majd a lelkes fiatalokat. Emellett a Coke Studio mind az Untold, mind a SZIGET fesztivált streameli majd, hogy a rajongók egy percre se essenek ki a nyár ritmusából. Mindez a Coke Studio YouTube platformján érhető majd el, ahol a fesztiváltartalmak mellett számos érdekes bejelentéssel készül majd a márka. 

A Coca-Cola itthon is futó nyári promóciós kampányában a nyertesek ízelítőt kaphatnak az igazi fesztiválélményből is:  

  • Jegyeket nyerhetnek és így kilátogathatnak a fesztiválokra  
  • felejthetetlen és varázslatos zenei élményekkel gazdagodnak  
  • a fesztiválokon pedig megtapasztalhatják a márkához kapcsolódó élményeket

Vida Annamária, a Coca-Cola brand managere így nyilatkozott a márka nyári kampányáról: “A Coca-Cola legújabb kampánya a nyár ritmusát diktálva igazi fesztiválhangulatot hoz el a Z generációnak: belépők, utazások, és megannyi érdekes aktivitás, amit a Coca-Cola termékek kupakjai rejtenek. Legyen szó online, vagy offline szórakozásról, a Coke Studio ezt a kettősséget megragadva hozza közel rajongóihoz idén nyáron a márkát.” 

 
 

 

 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk