Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. november 29.

Indul a közönségszavazás a Szentkirályi pályázatán

A szakmai zsűri kiválasztotta azt a három fiatal tehetséget, akik bekerültek a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Szentkirályi Tehetségprogramjának következő fordulójába. A hagyományosan utánpótláskorú sportolókat támogató program az idei évtől bővült ki az új divattagozattal, melynek célja a 18-25 év közötti divattervezők karrierjének előremozdítása és támogatása. A közönség december 11-ig szavazhat a fiatal tervezőkre a www.szentkiralyi.hu/tehetsegek oldalon, a fődíjat a legtöbb szavazatot megszerző pályázó nyerheti el.

A négytagú zsűri döntése alapján ezúttal Csorba Kinga, Jiang Erzsébet és Pétz Tekla pályázata bizonyult a legjobbnak, közülük választhatja ki a közönség azt az egy tehetséget, aki idén januárban részt vehet a divatszakma egyik legjelentősebb eseményén, az Olaszországban zajló Milano Unica szakvásáron. A pályázatok elbírálása során a zsűri figyelembe vette a jelentkezők korábbi munkáinak eredetiségét, a kivitelezés minőségét, jövőbeli céljaik megvalósíthatóságát, valamint a fenntarthatósági szempontok érvényesülését a pályázatra benyújtott portfólió egészében. A Szentkirályi Tehetségprogram első divattagozatának nyertesét december 15-ig hirdetik ki a program honlapján.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk