Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. június 27.

Indul a fesztiválszezon a Dreherrel

Az elektronikus zene szerelmeseit megszólító Balaton Soundon mutatja be „Dreher Sörbázis” elnevezésű pultját a márka, amely végig kíséri majd a fesztiválszezont. A hosszú sorok ellen két extra kamionnal, a fáradtság ellen pedig pihenő övezettel (Chill Out Zone) veszi majd fel a harcot a gyártó. A felelős fogyasztást népszerűsítve az alkoholmentes sörök mindenhol elérhetőek lesznek, de dedikált „Dreher 24 Pontokat” is kapnak majd, ahol ezé a termékkategóriáé a főszerep.

„Rajongunk a fesztiválokért, hiszen ezek azok az alkalmak, amikor testközelben is találkozhatunk és beszélgethetünk a fogyasztóinkkal. A Dreher márka egyértelműen összefonódik a nagy hazai zenei eseményekkel, a Szigeten például emberemlékezet óta ott vagyunk. Idén több helyszínnel, nem egy pontra fókuszálva, hanem egy teljesebb márka élménnyel fedjük majd le a fesztiválok teljes területét – mondta Illés-Presits Lívia, Dreher & Dreher 24 marketing menedzsere. 

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Dreher csapata fontosnak tartja, hogy a márka élményszinten képviselje a hazai sörgyártást Közép-Európa legnagyobb fesztiválján is. A Szigeten nem csak a pultokból, de a különlegességekből is többel készülnek. Lesz „Dreher Fotó Doboz” és a sorban „állók” a hintán ülést is választhatják alternatívaként.

A gyár külföldi márkái közül a japán Asahi és az olasz Peroni jelenik meg, illetve a Pilsner Urquell saját zónát is kap majd. A látogatók tehetnek egy sétát a megidézett pilseni pincékben, megismerhetik a cseh sörgyártás titkait és bármelyik tradicionális csapolást kérhetik majd a képzett csapolómesterektől.

Folytatódik a Dreher Sörgyárak és a fesztivál közös fenntarthatósági programja is: 20 visszaváltott sörösdobozért ajándék jár.

Az elmúlt két év nem csak az elmaradt eseményekről szólt. Tavaly tavasszal a Dreher Sörgyárak elsőként mutatta be a hard seltzer kategóriát a magyar fogyasztóknak. A Viper, amely mesterséges adalékok és színezékek nélkül készülő alkoholos ital, szintén kiemelt szerepet kap majd a nyári fesztiválokon. A Viper hard seltzer is itt debütál a hazai fesztiválozók előtt, az elektronikus zenének szentelt B Stage főtámogatójaként.

(Borítókép forrása: Dreher @ Facebook)

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk