Néhány sportágban, ha valaki háromszor nyeri meg az adott tornát, akkor hazaviheti a győztesnek járó serleget. Így történt ez 1970-ben, amikor a vébégyőztes brazilok végleg megnyerték, és azóta örökre a vitrinjükben tarthatják a Rimet-kupát. Mostantól a Magyar Telekom márka- és kereskedelmi kommunikációs igazgatója, Szabó Béla Attila is méltán áhítozhat egy ilyen trófeára, ugyanis zsinórban harmadik alkalommal végzett listánk élén. A véleményvezérnek számító szakember – aki az idén a Top 50 médiás rangsorunkon a 11. helyen végzett – cége tavaly a Kantar Media listaáras adatai alapján 47,57 milliárd forintot költött el a hazai reklámpiacon.
A mostani rangsorunkon második lett a Szabó Béla Attilához hasonlóan a tavaszi médiás listán előkelő helyen szereplő Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. marketing- és kommunikációs igazgatója. Ő eddig három különböző cégtől is bekerült az összeállításunkba, ami jól jelzi nemcsak az általa képviselt vállalat, hanem a személyes márkája erejét is.
Juhász Péter Tibor, a Vodafone Magyarország márkaigazgatója most először ért el dobogós helyezést rangsorunkon, és ugyancsak azon kevesek közé tartozik, akik a médiás Top 50-ben is helyet kaptak. A vállalat tavaly, szintén a Kantar listaáras számai alapján 61,1 milliárdot költött a reklámpiacon, a szakember jövőjével kapcsolatban azonban kérdés, hogy milyen átszervezésekkel jár majd a cége 4iG általi felvásárlása.
A legsikeresebb hazai marketingkommunikációs döntéshozók - TOP10
- Szabó Béla Attila - Magyar Telekom
- Bánhegyi Zsófia - Szerencsejáték Zrt.
- Juhász Péter Tibor - Vodafone Magyarország
- Mérő Ádám - Coca-Cola
- Horváth Magyary Voljc Nóra - K&H Csoport
- Pantl Péter - MOL
- Bujáki Zsolt - Porsche Hungaria
- Nagy Zoltán Péter - OTP Csoport
- Szalkai Réka - Mastercard
- Jákó Eszter - MVM Csoport
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk