Az élelmiszer üzletlánc 2022-es születésnapi kommunikációjának középpontjában a jókedv és önfeledt ünneplés áll. Azonban a CBA önmaga helyett sokkal inkább a vásárlóit szeretné ünnepelni - akiknek az elmúlt 3 évtizedet köszönheti.
Kampánycél
Az egész évet átívelő, ünnepi kampány egyértelmű célja, hogy szórakoztasson és mosolyt csaljon az emberek arcára. Ennek a gondolatiságnak a mentén született meg a CBA új karaktere, Szaxispasi, aki azért teremttetett, hogy a leghétköznapibb bevásárlásból is önfeledt bulit varázsoljon.
Kreatív koncepció
A Szaxispasi koncepció a korábbi karakter kommunikációkhoz hasonlóan zenei megoldásra épít, viszont több szempontból is szakít Kasszás Erzsi és Icuka hagyatékával - az új főhős elemeltebb figura elődeihez képest, és sokkal inkább a szórakoztatás, hangulat fokozása, ünneplésre való felhívás a célja, mintsem a klasszikus CBA értékek átadása, megéneklése.
Az élelmiszerlánc célcsoportja májustól különböző televíziós és online reklámspotokban, illetve kültéri reklámfelületeken és akciós újságokban is találkozhat Szaxispasival. A márka ezzel egyidőben elindította TikTok csatornáját, ahol az új karakter hostolásával forgatott contentek közül már van olyan, ami átlépte a 1.2 milliós megtekintést.
Emellett a CBA a közeljövőben egy születésnapi dallal is szeretné megajándékozni rajongóit, aminek egyértelmű célja, hogy Halász Judit, az Alma együttes, vagy akár Stevie Wonder mellé odaférhessen majd az ünnepi playlistre.
Érdekesség, behind the scenes
“Az új karakter megformálásánál olyan nagyhatású elődök példájából szerettünk volna inspirálódni, akiknek a személye minden külső magyarázat nélkül egyet jelent az önfeledt szórakozással: így jutottunk el a Eurovíziós szaxofon mémhez, Epic Sax Guy-hoz, a Jon Hamm által életre keltett SNL-es dzsigolóhoz, Sergio-hoz és Tim Cappello-hoz, akit kisgyerekként élőben is volt szerencsém látni Tina Turner mellett játszani a színpadon.
A legfontosabb tényező mégis az volt, hogy megtaláljuk azt a személyt, aki hitelesen, szerethetően, mégis kellő iróniával kelti életre a karaktert. Így esett a választásunk a TikTok-on és Instagramon már releváns rajongótáborral bíró táncos csodagyerekre, lil.moustacheboy-ra, akinél már az első találkozáskor kiderült, hogy erre a szerepre született” - mondta el Persely Tomi, a feat. kreatívigazgatója.
Alkotók
Megbízói oldal:CBA
- Marketingigazgató: Dárdai Adrienn
- Marketing Manager: Husz-Gattyán Klára
- Marketing Manager: Nagy Adrienn
Ügynökség: feat.
- Kreatívigazgató: Persely Tomi
- Head of Art: Béky Patrik
- Copywriter: Futó Roland
- Art Director: Komlovszky Ákos
- Motion Designer: Simon Tamás
- Graphic Designer: Bakó Fanni
- CEO: Probáld Attila
- Senior Account Manager: Tumó Bori
Produkciós ház: Divert Studio
- Rendező: Mendrei Miklós
- Rendezőasszisztens: Mondok Péter
- Operatőr: Rácz Doxi Dani
- Producer: Simon Ádám
- Gyártásvezető: Krékits Péter
- PA: Klötzl István
- Focuspuller: Tóth Csaba
- Segédoperatőr: Szakáts Szabi
- Video: Babai Dénes
- Fővilágosító: Móna Zsolt
- Ronin: Bor Zoltán
- Kamera, lámpa: Grüll Péter
- Látványtervező: Láng Imola
- Berendezés: Szász Ivett
- Építészet: Tandi Zoli
- Technika: Farkas Márton
- Stylist: Bognár Hajni
- Smink: Kis Réka
- Haj: Vörös Kata
- Casting: Tönkő Szandra
- Vágó - Nemes Oresztész
- Colorist - Stalter Anna
- Zene - Genser András
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk