A Magyar Marketing Szövetsége vállalati tagja, a Szerencsejáték Zrt. a nagyszabású integrált kampányának központi eleme a napjaink egyik legnépszerűbb spin-off sorozatában, a The Mandalorianban vagy a közelmúltban 6 Oscar-díjat nyert Dűnében is használt egyedi technológiai megoldásokat tartalmazó reklámfilm. A kampány teljes körű megvalósításáért a Lounge Group felel.
Az adatvezérelt 360 fokos kampány 2022. március 23-tól április 30-ig tart, amely a hagyományos óriásplakát, citylight-felületek és járműreklám mellett intenzív közösségi média kommunikációval, PR, trademarketing és belső kommunikációs lábakkal is kiegészül.
Kreatív koncepció
A kreatív koncepció a humorosan eltúlzott szituációkra épít és azt az alapigazságot állítja fókuszba, mely szerint vannak dolgok, amik egy hatalmas főnyeremény hatására sem változnak, csupán a lehetőségek tárháza bővül. A kampány során ezt az életminőségben történő váratlan javulást egy szürrealitásra épülő személyes történeten keresztül mutatjuk be, ahol közvetlenül egy Eurojackpot nyertes meséli el, hogy megváltozott-e az élete. A film elkészítése során fontos szempont volt, hogy megfeleljünk saját, rendkívül szigorú reklámetikai kódexünknek.
A kampány fő üzenete: A legmerészebb álmaidat is valóra válhatod!
A jubileumi megújulás mellett az Eurojackpot főnyeremény szinte elképzelhetetlen – maximális halmozódás esetén – akár 43 milliárd forintos főnyereménye áll a középpontban, amellyel a legmerészebb álmok is valóra válhatnak.
Érdekesség
Ahhoz, hogy a megálmodott túlzásokat és a humorral átszőtt jeleneteket kiemelkedő minőségben tudjuk megvalósítani, a reklámfilm forgatásán a jelenleg elérhető legmodernebb ún. XR, azaz Extended Reality megoldást használtuk. Ezt a technológiát olyan nagyszabású Hollywood-i produkciók megvalósításánál alkalmaztak, mint a Csillagok háborúja spin-off sorozata a The Mandalorian, vagy a közelmúltban 6 Oscar-díjat nyert Dűne. Mindezen felül egyedi CGI-technológiát is igénybe vettünk, amelyet korábban kizárólag nemzetközi márkák reklámfilmjeiben láthattunk viszont.
A reklámfilm egyedi vizuális megoldásain túl a kampány második felében egy kifejezetten, a Szerencsejáték Zrt. YouTube felületére készített tartalommal jelentkezünk, ahol a platform záróképernyő funkcióját aknázzuk ki. A személyre szabható feature segítségével szövevényes, interaktív láncot indítunk, humoros formában bemutatva a főnyeremény megnyerésével elénk táruló jó vagy rossz döntéseket, fókuszba helyezve társaságunk felelős játszékszervezési irányelveit.
Alkotók listája
Megbízói oldal - Szerencsejáték Zrt.
- Marketing és kommunikációs igazgató: Bánhegyi Zsófia
- Marketing főosztályvezető: Szász Tamás
- Márka- és Kampánymenedzsment osztályvezető: Ujlaki Adrienn
- Szenior marketing szakértő: Szabados Gábor
- Társadalmi felelősségvállalás és média osztályvezető: Murányi Eszter
- Szenior média szakértő: Czinkota Ádám
- Külső és belső kommunikációs osztályvezető: Magyarcsik László
- Social Media Menedzser: Ocskó Ádám
- Szenior kommunikációs szakértő: Paparó Tamás
- Szenior kommunikációs szakértő: Mihalek Andrea
Reklámügynökség (ATL, BTL, digitális, stb.): Lounge Design Kft.
- Kreatívigazgató: Radovics Péter
- Kreatív csoportvezető: Monori Bálint Gusztáv
- Senior Art Director: Hárságyi Péter
- Senior szövegíró: Grósz Ádám
- Designer: Tóth Balázs
- Junior szövegíró: Schafarek Boldizsár
- Ügyfélkapcsolati igazgató: Sperczel Dániel
- Account manager: Török-Faludi Helga
Produkciós cég: 235 Kft.
- Rendező: Emil Goodman
- Operatőr: Balázs István Balázs
- Head of Production: Dreissiger László
- Producer, Gyártásvezető: Rubesch Dávid
- Producer: Juhász Péter, Blik Dániel
- VFX Supervisor: Benyó Zoltán
- Produkciós koordinátor: Babócsai Borka
- Rendezőasszisztens: Szigeti Csilla
- 2nd AD: Szenczi Fruzsi
- Casting director: Tönkő Szandra
- Fővilágosító: Vida Sándor
- Látványtervező: Takács Eszter
- Stylist: Bognár Hajnalka
- Smink: Kund Barbara
- Fodrász: Károlyi Márk
- Építészet Supervisor: Brill Barna
- SFX Supervisor: Deák Ferenc
- Vágó: Hartyányi Krisztián
- Colorist: Tőtszegi Szilárd
- VFX: Ionart, Pixoloid, Front Production, Digital Apes, QMB led
- Rental: Sparks - Romwalter Judit
Médiaügynökség: New Land Media Kft.
- Médiaigazgató: Hidvégi Krisztina
- Média csoportvezető: Pokol Dorothea
- Senior médiatervező: Cseke Judit
- Junior médiatervező: Veres Dorina
PR ügynökség: Lounge Communication Kft.
- PR tanácsadó: Varga Mátyás
- PR tanácsadó: Matliák Mariann
Social ügynökség: Dot Creative Kft.
- Content director: Surowiak Márton
- Social media manager: Dobos Gábor, Juhász Luca
- Ügyfélkapcsolati igazgató: Braun Annamária
- Account director: Baranyi Bálint
- Senior account manager: Endrész Dorothea
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk