Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. március 31.

Így változtatja meg az ember életét egy Eurojackpot nyeremény

A Magyar Marketing Szövetsége vállalati tagja, a Szerencsejáték Zrt. a nagyszabású integrált kampányának központi eleme a napjaink egyik legnépszerűbb spin-off sorozatában, a The Mandalorianban vagy a közelmúltban 6 Oscar-díjat nyert Dűnében is használt egyedi technológiai megoldásokat tartalmazó reklámfilm. A kampány teljes körű megvalósításáért a Lounge Group felel.

Az adatvezérelt 360 fokos kampány 2022. március 23-tól április 30-ig tart, amely a hagyományos óriásplakát, citylight-felületek és járműreklám mellett intenzív közösségi média kommunikációval, PR, trademarketing és belső kommunikációs lábakkal is kiegészül.

Kreatív koncepció

A kreatív koncepció a humorosan eltúlzott szituációkra épít és azt az alapigazságot állítja fókuszba, mely szerint vannak dolgok, amik egy hatalmas főnyeremény hatására sem változnak, csupán a lehetőségek tárháza bővül. A kampány során ezt az életminőségben történő váratlan javulást egy szürrealitásra épülő személyes történeten keresztül mutatjuk be, ahol közvetlenül egy Eurojackpot nyertes meséli el, hogy megváltozott-e az élete. A film elkészítése során fontos szempont volt, hogy megfeleljünk saját, rendkívül szigorú reklámetikai kódexünknek.

A kampány fő üzenete: A legmerészebb álmaidat is valóra válhatod!

A jubileumi megújulás mellett az Eurojackpot főnyeremény szinte elképzelhetetlen – maximális halmozódás esetén – akár 43 milliárd forintos főnyereménye áll a középpontban, amellyel a legmerészebb álmok is valóra válhatnak.

Érdekesség

Ahhoz, hogy a megálmodott túlzásokat és a humorral átszőtt jeleneteket kiemelkedő minőségben tudjuk megvalósítani, a reklámfilm forgatásán a jelenleg elérhető legmodernebb ún. XR, azaz Extended Reality megoldást használtuk. Ezt a technológiát olyan nagyszabású Hollywood-i produkciók megvalósításánál alkalmaztak, mint a Csillagok háborúja spin-off sorozata a The Mandalorian, vagy a közelmúltban 6 Oscar-díjat nyert Dűne. Mindezen felül egyedi CGI-technológiát is igénybe vettünk, amelyet korábban kizárólag nemzetközi márkák reklámfilmjeiben láthattunk viszont.

A reklámfilm egyedi vizuális megoldásain túl a kampány második felében egy kifejezetten, a Szerencsejáték Zrt. YouTube felületére készített tartalommal jelentkezünk, ahol a platform záróképernyő funkcióját aknázzuk ki. A személyre szabható feature segítségével szövevényes, interaktív láncot indítunk, humoros formában bemutatva a főnyeremény megnyerésével elénk táruló jó vagy rossz döntéseket, fókuszba helyezve társaságunk felelős játszékszervezési irányelveit.

Alkotók listája

Megbízói oldal - Szerencsejáték Zrt.

  • Marketing és kommunikációs igazgató: Bánhegyi Zsófia
  • Marketing főosztályvezető: Szász Tamás
  • Márka- és Kampánymenedzsment osztályvezető: Ujlaki Adrienn
  • Szenior marketing szakértő: Szabados Gábor
  • Társadalmi felelősségvállalás és média osztályvezető: Murányi Eszter
  • Szenior média szakértő: Czinkota Ádám  
  • Külső és belső kommunikációs osztályvezető: Magyarcsik László  
  • Social Media Menedzser: Ocskó Ádám
  • Szenior kommunikációs szakértő: Paparó Tamás
  • Szenior kommunikációs szakértő: Mihalek Andrea

Reklámügynökség (ATL, BTL, digitális, stb.): Lounge Design Kft.

  • Kreatívigazgató: Radovics Péter
  • Kreatív csoportvezető: Monori Bálint Gusztáv
  • Senior Art Director: Hárságyi Péter
  • Senior szövegíró: Grósz Ádám
  • Designer: Tóth Balázs
  • Junior szövegíró: Schafarek Boldizsár
  • Ügyfélkapcsolati igazgató: Sperczel Dániel
  • Account manager: Török-Faludi Helga

Produkciós cég: 235 Kft.

  • Rendező: Emil Goodman
  • Operatőr: Balázs István Balázs
  • Head of Production: Dreissiger László
  • Producer, Gyártásvezető: Rubesch Dávid
  • Producer: Juhász Péter, Blik Dániel
  • VFX Supervisor: Benyó Zoltán
  • Produkciós koordinátor: Babócsai Borka
  • Rendezőasszisztens: Szigeti Csilla
  • 2nd AD: Szenczi Fruzsi
  • Casting director: Tönkő Szandra
  • Fővilágosító: Vida Sándor
  • Látványtervező: Takács Eszter
  • Stylist: Bognár Hajnalka
  • Smink: Kund Barbara
  • Fodrász: Károlyi Márk
  • Építészet Supervisor: Brill Barna
  • SFX Supervisor: Deák Ferenc
  • Vágó: Hartyányi Krisztián
  • Colorist: Tőtszegi Szilárd
  • VFX: Ionart, Pixoloid, Front Production, Digital Apes, QMB led
  • Rental: Sparks - Romwalter Judit

Médiaügynökség: New Land Media Kft.

  • Médiaigazgató: Hidvégi Krisztina
  • Média csoportvezető: Pokol Dorothea
  • Senior médiatervező: Cseke Judit
  • Junior médiatervező: Veres Dorina

PR ügynökség: Lounge Communication Kft.

  • PR tanácsadó: Varga Mátyás
  • PR tanácsadó: Matliák Mariann

Social ügynökség: Dot Creative Kft.

  • Content director: Surowiak Márton
  • Social media manager: Dobos Gábor, Juhász Luca
  • Ügyfélkapcsolati igazgató: Braun Annamária
  • Account director: Baranyi Bálint
  • Senior account manager: Endrész Dorothea

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk