A Kifli.hu adatai szerint tavaly magasan vezették a toplistát és az első tíz helyből kapásból ötöt foglaltak el a hazai mélyalmos, szabadtartású vagy épp bio tojások. Második helyen a vaj és margarin termékek, míg harmadikként a füstölt kötözött sonka futottak be. Innen már kiszínesedett a paletta, jött az eper és áfonya, majd a csokinyuszi és a kalács. Összességében elmondható, hogy a szabadtartású tojás, az adalékmentes sonka és jó hazai vaj az ünnepi asztal sztárjai.
Külön érdekesség, hogy milyen előkelő helyen végeztek az adalékmentes sonkák, melyeket az ország legkülönbözőbb üzemeiből és manufaktúráiból listázott be a cég. A fővárosban óriási igény látszik a vidéki piacok ízeire, a szabadtartású tojásra, a termelői tejre. A Kifli.hu portfóliójában már tavaly tavasz óta csak és kizárólag szabadtartású csirkétől származó tojás kapható, idén pedig az adalékmentes húsoké a főszerep.
„Nekünk az a fontos, hogy a tudatos vásárlók életét is megkönnyítsük azáltal, hogy nem több különböző helyről (szupermarket, piac, hentes, pékség) kell beszerezni az ünnepi falatokat. Akinek számít a minőség, egészség, fenntarthatóság az is megtalálja nálunk a számítását” – mondta el Szabó Réka a Kifli.hu kereskedelmi igazgatója.
Húsmentes húsvét
A húsvét nem csak a húsimádóké, hiszen a családok – étrendtől függetlenül is – együtt szeretnének az ünnepi asztal köré ülni. A webshop adatai szerint 2022 első hónapjaiban a vásárlók 4-5%-a rendelt vegán, húspótló terméket. A Kifli nem csak a vásárlói ajánlások mentén történő termékválaszték bővítésével, hanem edukációs csatornákon keresztül is népszerűsíti a húsmentes táplálkozást.
“Európában és hazánkban is egyre többen térnek át a vegán vagy vegetáriánus táplálkozásra. Emellett kezd divatba jönni a flexitáriánus diéta, ahol a fogyasztó a húsok egy részét kiváltja húsmentes termékkel” – nyilatkozta a húsmentes diétával kapcsolatban Bányai Ádám, a Kifli.hu hús kategória menedzsere.
A futárok is nagy hajrára készülnek
Tavaly az ünnepek előtti három napban több mint 12400 rendelés került kiszállításra, idén már közel 18000-re készül a logisztika. Elmondható, hogy egy átlagos rendelés esetében két-két táska száraz és hűtött árut, valamint egy fagyasztott termékeket tartalmazó táska kerül kiszállításra. A legnépszerűbb időpontok továbbra is a kora reggeli és a kora esti órák, de ez idén változni látszik, hiszen a dinamikus árazás bevezetésével a cég a nap többi részére is egyenlő forgalmat terel.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk