Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. október 13.

Így kávézik Marco Rossi

Marco Rossi nevét a szélesebb, kevésbé elkötelezett focifanatikusok akkor kezdték megismerni, amikor 2018-ban átvette a magyar fociválogatott vezetését szövetségi kapitányként, pedig akkor már letette a névjegyét a magyar foci asztalára: a 2016-2017-es magyar labdarúgó-bajnokságban bajnoki címet szerzett a Budapest Honvéd FC csapatával, a szlovák DAC pedig egy bronzérmet köszönhet neki a 2017-2018-as szlovák bajnokságban. 

A magyar válogatott szövetségi kapitánya már tíz éve él Budapesten, ahol felesége is sok időt tölt vele és számos magyar étel is a kedvencévé vált. Vérbeli olaszként imádja a kávét, fiatalabb korában a focimeccsei előtt a reflexei gyorsítására, manapság pedig már a meccsek előtt az öltözőben egyfajta rituáléként fogyasztja. Ilyenkor meccsnapokon a csapat már 1,5-2 órával a kezdés előtt az öltözőben van, a kapitány pedig rituálészerűen itt fogyaszt el kedvenc espressójából két-három csészével – szigorúan cukor nélkül. 

„Naponta négy-öt csészével fogyasztok kávét – ez kb 15 éves korom óta így van. Eleinte a meccseim előtt azért ittam, hogy gyorsabb legyek a pályán, most viszont már ez átalakult azzá, hogy a játékot inkább a csapatomra bízom, a kávézásról viszont nem mondtam le: amíg nem vonulunk ki a pályára, két-három csészével is megiszok az öltözőben. Nekem ez segít koncentrálni, és felkészülni fejben is az előttünk álló feladatra. Mondhatni nekem ez a titkos rituálém” – árulta el a kapitány. 

Nápolyiként nemcsak a kávé szeretete fontos számára, hanem a minőség is, így örömmel mondott igent, amikor a Fresh Corner felkérte, hogy legyen a márka arca. 

„Nápolyban a kávé sűrű, krémes, illatos, gyerekkorom óta ezért az ízért rajongok, nem is szeretem ízesíteni. A márka már a felkérés előtt is ismerős volt számomra, hiszen a legtöbb hétvégén úton vagyok a bajnoki mérkőzések helyszíneire. Ezen utak során pedig a szüneteket a Fresh Cornerben szoktam tölteni: az espresso a kedvencem, ezt szoktam itt is inni – az americano nekem már túl hosszú. Szeretek kicsit leülni és átgondolni fejben az előttem álló kihívásokat, számomra a kávézás igazi ünnep, arról nem is beszélve, hogy egy tízperces pihenő után lélekben is sokkal frissebben folytathatom az utamat” – mondta el Marco Rossi. 

Rossi mellett a magyarok is igazi nagy kávéfanatikusok: a 2021-es évben csaknem tízmillió kávét fogyasztottak el a Fresh Corner hálózatokban a felfrissülésre vágyók. A kávézás népszerűségét mi sem mutatja jobban, mint az, hogy bizonyos hónapokban akár 30 ezer csésze kávé is elfogy naponta. A koncepció nemzetközi sikerét jelzi, hogy regionális szinten 46 millió csésze kávé ittak a Fresh Corner vendégei tavaly, túlszárnyalva az összes kávézóláncot. Ez a szám akár 52 millióra is növekedhet idén.  

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a  MOL hosszútávú tervei között szerepel, hogy 2023 végére további mintegy 300 Fresh Cornert építsenek ki szerte a régió országaiban.  

 
 

 

 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk