A Budapesti Közlekedési Központ március 1-től bevezette a 30 és 90 perces időalapú jegyeket, melyek a sima vonaljegyekkel egyetemben most már elérhetőek a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a K&H+ mobil alkalmazásában is. A lépés újabb lendületet adhat az online jegyvásárlóknak, akik eddig is szívesen használták ezt a lehetőséget.
A bank alkalmazásának jelenleg több mint 70 ezer regisztrált felhasználója van, akik eddig - 2020 ősze - óta összesen 130 ezer alkalommal vásároltak valamilyen közlekedési mobiljegyet a 90 város egyikében és a települések közötti - azaz helyközi - utazásra. Az appon keresztül történő jegyvásárlás kényelmes, gyors, hiszen nem kell sehol sorban állni a jegyért, valamint teljesen biztonságos. Az online jegy mindig ott van a telefonban, így nem kell egy többszöri átszállásos utazásnál a jegyekkel bajlódni, ha jön az ellenőr.
Fenntarthatóság szempontjából is fontos, hogy online lehet közlekedési jegyet vásárolni. Egyfelől hozzájárul a papírmentesebb környezethez, másrészt a tömegközlekedés környezetterhelése eleve alacsonyabb, mint például az autózásé.
"A BKK-s jegyek bevezetése jól illik a társaság eddigi innovációs fejlesztéseibe, amelyek célja, hogy a K&H+ alkalmazásban minél több, úgynevezett bankoláson túli szolgáltatás váljon elérhetővé, természetesen a bank- és a biztosító által nyújtott megoldások mellett" - mondta Árva András, a K&H lakossági szegmens marketing vezetője. A szakember azt is elmondta, hogy az eddigiekben bevezetett, valamint a jövőben megjelenő megoldások egy digitális ökoszisztéma alapját képezik, amely kényelmes és gyors ügyintézést, bankolást nyújt az ügyfeleknek.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk