Minden gyerek izgatottan várta az utolsó júniusi csengőt és a nyári vakációt, a dolgozó szülőknek azonban ez az időszak lényegesen több szervezést igényel, sokaknak pedig nem kevés fejtörést okoz a gyermek elhelyezése. A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a SPAR Magyarország, mint hazánk egyik legnagyobb foglalkoztatója segítséget nyújt abban is a munkavállalói számára, hogy gyermekeiket hozzásegíti a nyári táborozáshoz. Bár a koronavírus-járvány miatt 2020-ban elmaradt, az elmúlt évtizedben a vállalat minden évben szervezett tábort munkatársai iskoláskorú gyermekeinek. 2013 óta már több mint 4000 főt táboroztatott a SPAR, és erre a célra már összesen 200 millió forintot meghaladó összeget fordított.
Nemcsak a gyermekeknek nagy kaland, de a SPAR-csoport kollégáinak is jelentősen megkönnyítik a nyári időszakot a 6-14 év közöttieknek szervezett, legalább öt napig tartó, ottalvós táborok. A SPAR több turnusban, ingyenes buszjárattal viszi és hozza a gyerekeket a lakóhelyük és a szabadidős rendezvény között, ahol számtalan program – többek között kézműves foglalkozások, lovaglás, mászófal, trambulinok, pingpongasztalok, lovaskocsizás– várja őket.
Az évek óta tartó együttműködés keretében idén is a vértesboglári Vérteslovas Park ad otthont a nyári SPAR-táboroknak. A táborban való részvétel feltétele, hogy valamelyik szülő munkaviszonyban álljon a SPAR-ral, ugyanakkor a térítésmentesség munkabérszinthez kötött.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk