A "Nincs tragédia, megoldjuk!" szlogennel futó kampány keretében idén nyáron egyedi strandpapucsot, hűtőtáskát, törölközőt, úszógumit és bevásárlótáskát kínál a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Rossmann a vásárlóinak, a meghosszabbított határidővel immár egészen szeptember 30-ig. A termékek ára a vásárlás összegétől függ: 15.000 Ft-os költésnél "Szuper ár", 30.000 Ft-nál "Bomba ár", 40.000 Ft felett pedig "Legjobb ár" érvényes.
Ahogy a vásárlások összértéke növekszik, úgy csökkennek a Rossmann Summer Beach kollekció termékeinek árai is.
A strandpapucs eredeti ára 4.999 Ft, de 15.000 Ft értékű vásárlás esetén, már 3.999 Ft-ért a miénk lehet. Amennyiben elértük a 30.000 Ft-os vásárlási összeget, az ár tovább csökken 3.499 Ft-ra, míg 40.000 Ft-os vásárlás után mindössze 2.799 Ft-ért vihető haza.
A hűtőtáska esetében is jelentős kedvezményeket érhetünk el: az eredeti 4.999 Ft-os árat 15.000 Ft-os vásárlás után 3.999 Ft-ra, 30.000 Ft után pedig 3.499 Ft-ra csökkenthetjük. 40.000 Ft-os vásárlás esetén pedig mindössze 2.999 Ft-ba kerül a praktikus strandkiegészítő.
A Rossmann Summer Beach mintájú törölközők eredeti ára 5.999 Ft, 15.000 Ft-os vásárlást követően 4.999 Ft, 30.000 Ft-os vásárlás esetén pedig 3.999 Ft. Ha elértük a 40.000 Ft-os vásárlási összeget, mindez 2.999 Ft-ra csökken.
Az úszógumi eredeti ára 2.999 Ft, de 15.000 Ft-os vásárlás után 2.499 Ft-ért vásárolható meg. Ez az ár 30.000 Ft-os vásárlás esetén 1.999 Ft-ra csökken, azonban 40.000 Ft-os vásárlás után már csak 1.499 Ft-ba kerül.
Végül, de nem utolsó sorban, a praktikus bevásárlótáska eredeti ára 549 Ft, amelyet 15.000 Ft-os vásárlás után 499 Ft-ért szerezhetsz meg. Ha a vásárlások értéke eléri a 30.000 Ft-ot, az ár 449 Ft-ra csökken, 40.000 Ft-os vásárlás esetén pedig csupán 399 Ft.
Varga Anita Ágnes, a Rossmann marketingvezetője elmondta: „Idei nyári kampányunkkal nem csak a vásárlóink hűségét szeretnénk meghálálni, de praktikus és stílusos kiegészítőket is kínálunk a nyári kikapcsolódáshoz. A meghosszabbítással szeretnénk segíteni, hogy még könnyebben elérhetők legyenek a legkedvezőbb ársávok, nem mellesleg pedig a későn nyaralóknak és a már a következő szezonra készülőknek is tudunk kedvezni ezzel.
A kampány reklámfilmjében ismét Sápi Vivi influenszer szerepel, aki a „Summer in the city” koncepció jegyében mutatja be a nyári kellékeket. A promóció eredeti szeptember 6-i zárását szeptember 30-ra módosította a drogérialánc, a pontgyűjtés és a beváltás is eddig lehetséges. A vásárlók a summertime.rossmann.hu oldalon követhetik nyomon pontegyenlegüket.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk