"A marketing gazdaságmotorizációs szerepe vitathatatlan, de fontos válaszokat tud adni a társadalmi és környezeti kihívások kezelésére is."
Marketing.hu podcast adásunkban Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség elnöke, a Positive Adamsky alapító-tulajdonosa mesél arról, hogy szakmai életútjának köszönhetően különleges rálátással rendelkezik a hazai reklámszakma és ügynökségi világ elmúlt két évtizedére. A beszélgetésben többek között szó esik arról, miért számít ritkaságnak a magyar piacon, ahogy a Positive Adamsky a kezdetekkor építkezni kezdett, miért kell és hogyan lehet egy jól menő ügynökséget új branddel felruházni, illetve arról is, miért az akvizíciókban rejlik a fejlődés kulcsa.
“Egy szakmai szervezet már nem csak arról szól, hogy érdekképviseletet végezzen” - állítja Ferenc a Magyar Marketing Szövetség kapcsán, amikor az elmúlt évek feladataira és célkitűzésre terelődik a téma. Megismerhetjük Ferenc elnöki ciklusainak fő kihívásait, valamint azt, hol tart most és milyen irányba kell továbbvinni a marketingszakma edukációját. Ennek egyik fontos eszközeként pedig szóba kerül a Marketing Summit is, melynek fő célkitűzése, hogy felkészítse a döntéshozókat és a marketingtevékenységet végzők széles táborát a következő időszak szakmai kihívásaira.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk