A szeptember 19-én megrendezésre kerülő Marketing Summitot felvezető podcast-sorozat legújabb epizódjának vendége Kaszonyi Alexandra, a Coca-Cola Senior Media Operations menedzsere, aki a magyar mellett a cseh és a szlovák piacokért is felelős. Alexandra elmondása szerint hiába vagyunk szomszédos országok, nem mindig ugyanarra rezonálnak a fogyasztóink, ráadásul a trendek is folyamatosan változnak. A társadalmi felelősség a mértékletességre, az egészségtudatosság pedig az alacsony cukortartalomra ösztönöz. Ennek ellenére a fiatalok mégis a cukros termékeket részesítik előnyben az édesítőszeres alternatíváik helyett – ezt az ellentmondást is fel kell oldani.
Szó esett a digitális transzformációról és arról is, hogy milyen hatással van a Coca-Cola mobil applikációja és a különböző digitális kampányok az eladásra. Emellett pedig lerántottuk a leplet arról, hogy mikor kezdődik el az ikonikus karácsonyi promóciók tervezése. Végezetül pedig kiderül az is, hogy miért tartja kiemelten fontosnak a Coca Cola a Marketing Summiton való részvételt és milyen formában találkozhatunk velük az idei rendezvényen.
Hallgasd meg és tarts velünk a további adások során is, melyekben a marketing és kommunikációs világ meghatározó szereplői engednek betekintést a Marketing Summit kulisszái mögé, ahol négy teremben több mint 150 színpadi szereplő segít majd megismerni a legfrissebb marketing trendeket és üzleti megoldásokat. Vegyél Te is részt az év szakmai és üzleti eseményén, a MÜPA-ban!
A Marketing Summit Podcast a Marketing Summit Hungary konferencia felvezető podcast-sorozata, amely a BROCASTERZ közreműködésével jött létre. A műsort vezeti: Sándorfy Adrián.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk