Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. szeptember 30.

Házhoz mennek a SPAR non-food termékei

Közel ötszáz új cikkel indult a Magyar Marketong Szövetség vállalati tagja, a SPAR Magyarország Online shopjának non-food termékszolgáltatása, s a kínálat folyamatosan bővül. A shop célja az INTERSPAR áruházak által biztosított magas minőségű, és kedvező árú műszaki cikkek, köztük játékok, kerti és szabadidős felszerelések, konyhai gépek és elektronikai eszközök kényelmes házhoz szállítása. E kategóriák esetében – ellentétben az élelmiszerekkel – nincs mód az áruházaknál kijelölt pontokon úgynevezett Drive-In átvételre, ám a gyors kiszállításról a SPAR partnereként a GLS és a Trans-Pack magas színvonalon gondoskodik. A beruházás három új alkalmazottal működik annak érdekében, hogy az online shop technikailag is a lehető legjobb szolgáltatást biztosítsa a hazai áruházlánc vásárlói számára. A termékek a SPAR Online shop immár kibővült kínálatában elérhetők és Magyarország teljes területére megrendelhetők. A cég 30 napos visszaküldési garanciát biztosít, a saját márkás Simpex termékeire pedig 3 év garanciát ad.

Három évvel ezelőtt közel egymilliárd forintos beruházás eredményeként született meg a SPAR Magyarország évről-évre egyre népszerűbb házhozszállítási szolgáltatása, amely mára 180 településen érhető el, míg a Drive-in megoldás 28 áruházban vehető igénybe. A nyári szezonban pedig időszakosan a legforgalmasabb idegenforgalmi térségekben nyaralókhoz is eljut a népszerű internetes szolgáltatás.

A SPAR folyamatosan azon dolgozik, hogy gyorsan és hatékonyan szolgálja ki a vásárlókat. Örömteli, hogy a Drive-In pontok száma szeptemberben tovább bővült, így immár Dunaújvárosban és Szekszárdon is elérhető a SPAR Online shop, mely ma már 150.000 felhasználóval rendelkezik, és amelynek teljesítménye az elmúlt három évben intenzív növekedést ért el.

 
 

 

 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk