Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. október 14.

Hazai szépségmárkákat támogat a Rossmann

A három vállalat közös szervezésében megvalósult “Hazai szépségek - Hazai értékek” c. szeptemberi rendezvényen mintegy 27 magyar szépségmárka gyártója vett részt, amelyek közt a jelentős fejlődési potenciál előtt álló, fiatal start-up vállalkozások, illetve a már több évtizedes múlttal rendelkező, jól ismert márkanevek egyaránt képviseltették magukat.

A projekt ötletgazdája és szervezője a KNK kommunikációs ügynökség volt, így az eseményen elsősorban a marketinges témák kerültek fókuszba, például, hogy miként tudnak alkalmazkodni a hazai márkák az új kihívásokhoz, miként tudják versenyelőnyként használni az innováció mellett a helyi piacismeretet és az összefogás erejét, de természetesen szó esett az aktuális fogyasztói trendekről, a digitális transzformáció, a márkaépítés és a reputáció döntő szerepéről is.  

“Hiszünk abban, hogy hazai innováció keretében, hazai szellemi tőkével, hazai gyártásban is világszínvonalú termékek állíthatók elő, ezért célunk a magyar szépségmárkák országos népszerűsítésének támogatása” - nyilatkozta az eseményen Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.

„Nagy örömünkre szolgál, hogy a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel együttműködve vendégül láthattunk olyan magyar vállalkozásokat, gyártókat, akik a szépségápolás területén céltudatosan törekszenek arra, hogy elhivatottan, szenvedéllyel, szaktudásuk legjavát adva, kiváló minőségű magyar termékeket állítsanak elő. A termékek nagy része olyan jellemzőkkel bír, amelyek nem csak a szépségre, hanem az egészségre is koncentrálnak. Ezek a termékek bárhol a világon megállnák a helyüket. Ezért is tekintjük nagy sikernek és jó kezdeményezésnek, hogy együtt támogassuk őket, és biztosítsunk nekik minél nagyobb teret a fejlődésre. Célunk, hogy minél több vevőnek mutathassuk meg, mekkora érték rejtőzik a magyar márkák mögött álló tudásban, gyártásban, minőségben.” - tette hozzá  Bednarik Péter a Rossmann Magyarország Kft. beszerzési vezetője.

 

A KNK ügyvezetője, Knapcsek Katalin abban bízik, hogy a jól sikerült rendezvény csupán az első lépése lesz egy olyan összefogásnak, amelyben további közösségi és márkaaktivitások segítségével a résztvevő partnerek sokszoros kommunikációs értékkel gazdagodhatnak majd. 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk