Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. május 06.

Hatalmas hűtőgépek a Haier tavaszi kampányában

A világ piacvezető hűtőgépgyártójának számító Haier új reklámkampányának fókuszában a márka legnagyobb, négyajtós hűtőszekrényei állnak.

Az április elsejétől egészen júniusig tartó, online és social media felületeken, PR-cikkeken és újsághirdetéseken, valamint indoor és outdoor eszközökön megjelenő kampány teljes körű lebonyolítását a kreatívtól a médiatervezésig a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a KNK csapata végzi.

A kampány célja:

A Haier számos nagy háztartásigép kategóriában, így a hűtőgépek terén is világelső. Ezért a tavaszi reklámkampány fő célja, hogy kifejezetten a márka legnépszerűbb, legnagyobb méretű hűtőszekrényeire irányítsa a potenciális vásárlók figyelmét.

A 2023-as, sikeres magyarországi piaci bevezetés után immár hazánkban is egyre népszerűbbek a Haier csúcstechnológiás, okostelefonnal vezérelhető hűtőszekrényei, sütői, bortemperálói, illetve intelligens mosó- és szárítógépei.

A kampány fő üzenete és koncepciója:

Az Internet of Things koncepció egyik úttörőjeként, a Haier vezető szerepet játszik abban, hogy a jövőben egyre több család számára lehessen hazánkban is a hűtőszekrény az otthoni okoseszköz-ökoszisztéma vezérlő egysége.

Ezek a gépek egyrészt technikai paramétereikkel (pl. hatalmas tárolókapacitás, speciális funkciójú rekeszek, adaptív LED-világítás, kimagasló energiahatékonyság, stb.) tűnnek ki a versenytársaik közül, másrészt pedig alkalmasak arra, hogy más, wifi-csatlakozással rendelkező készülékkel is tudjanak együttműködni ill. kommunikálni.

“A Haier hűtőszekrények minden eddiginél egyszerűbb irányítást, hatékonyabb működést és energiafelhasználást nyújtanak a felhasználók számára. Márkaként még mindig viszonylag újak vagyunk a hazai piacon, ezért elsősorban az ismertséget és az érdeklődést szeretnénk növelni" – mondta a kampányról Rózsa Márton, a forgalmazó Candy Hoover Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.

“Sokan ismerik a mondást, hogy <<akkora, mint egy kétajtós hűtőszekrény>>, de ezt most már ideje újratanulni és négyajtós hűtőszekrényre cserélni. Mint ahogy a Haier image építésében is eljött az ideje annak, hogy a márkanevet egyre szorosabban összekössük az intelligens megoldásokkal, a high-tech dizájnnal és a kimagasló kényelemmel” – tette hozzá György Anikó Fruzsina a KNK Creative Art Directora.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk