Október 1-től október 31-ig ingyenes kiszállítási kampánnyal teszi még kényelmesebbé az online bevásárlást a foodora. Ebben az időszakban a leadott rendelések összegétől vagy méretétől függetlenül minden Tesco rendelés szállítási díját elengedik. A foodora rendelések során továbbra sincs súlyhatár a leadható rendelésekre – ha szükséges, a rendszer automatikusan autós vagy robogós futárt allokál a nagyobb csomagok szállításához. Ezzel a lehetőséggel élt az a rekorder vásárló is, akinek 81 kg súlyú rendelésével is elbírtak a futárok.
Munkaidő után, hétköznap vásárolunk
A bővülő kínálattal a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagjai, a foodora és a Tesco a vásárlási igények egyre szélesebb körét szolgálja ki. Az adatokból látszik, hogy az online heti bevásárlás lehetősége a felhasználók többségénél a hétvégét szabadítja fel. A vásárlások csúcsidőszaka hétfőnként 17:00 és 18:00 óra között van, ekkor döntenek úgy a legtöbben, hogy otthonuk kényelméből intézik el a heti bevásárlást. A legtöbbször rendelő felhasználó átlagosan havi 23,5-ször rendelt, a legnagyobb összegű bevásárlás pedig egy közel 123 ezres rendelés volt. A legtöbb Tesco rendelést általában Budapesten adják le, a legnagyobb kereslet pedig a 11., 13. és 17. kerületekben mutatkozik. A fővárost Székesfehérvár követi a rendelési toplistán.
Különleges termékek a bevásárlólistán
A 2024-ben leggyakrabban rendelt termékek közé tartozik a friss banán, a szendvicszsemle, a friss csirkemellfilé, a félzsíros tartós tej, valamint a fürtös paradicsom. A vásárlók jelentős része rendszeresen keresi ezeket a termékeket, a kosárba helyezett mennyiségek folyamatos növekedéséből az látszik, hogy a hétvégi nagybevásárlásokat is egyre gyakrabban a foodorán végzik a felhasználók. A termékpaletta bővülésével már nem csak alapvető élelmiszereket tudunk vásárolni, olyan különleges termékeket is megrendelhetünk online, mint a csiszolóvászon, az orchideaföld, vagy egy új futókerék a hörcsögünknek.
„A foodora és a Tesco együttműködésével továbbra is a vásárlók igényeinek maximális kiszolgálására törekszünk. Az adatokból az is látszik, hogy az online bevásárlás nem csupán kényelmi kérdés, felhasználóink egyszerűbben, gyorsabban és hatékonyabban intézhetik el a szükséges nagybevásárlást, így rengeteg értékes szabadidőt spórolnak meg, amit magukra, vagy a szeretteikre fordíthatnak - ez pedig számokban nem mérhető érték” - tette hozzá Szauter Zsolt, a foodora marketing igazgatója.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk