A Superbrands díjat a kimagasló márkaminőség és a márkaépítésbe fektetett munka elismerésére alapította a brit Brand Council független szervezet 1995-ben. A hazai elismerés odaítéléséről többlépcsős folyamat során dönt a 40 tagú, független szakemberekből álló Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága. Az idei döntés alapján a Procter&Gamble újra elnyerte a Business Superbrands Díjat, a Gillette és az Oral-B márkákat pedig Superbrands díjjal jutalmazták.
Az Oral-B szájhigiéniai termékei a Magyar Fogorvosok Egyesületének ajánlásával teljeskörű fog- és szájápolást biztosítanak. Az Oral-B, az elektromos fogkefék első márkája, amely úttörő szerepet játszott a fogkefék és a mobil applikációk összekötésében is, tavaly Magyarországon is elérhetővé tette legújabb fejlesztését, az Oral-B iO™ elektromos fogkefét. A termék rendkívüli újítást nyújt a fogmosásban, forradalmi mágneses technológiája új iparági mérföldkőnek számít. A fejlesztés mögött álló kutatások eddig soha nem látott szintre emelik a felhasználói elvárásokat az élmény, a technológia, a design és a teljesítmény tekintetében.
A több mint 110 éves múltra visszatekintő Gillette márka precíziós technológiát és páratlan termékteljesítményt nyújt a borotválkozás terén. Története az amerikai üzletember, King Camp Gillette (1855-1932) nevéhez fűződik. Ő találta fel a biztonsági borotva legkelendőbb változatát. A biztonsági borotvákat a 19. század közepén fejlesztették ki, de a korai verziókban nehéz, kovácsolt pengét használtak. Több mint 120 évvel ezelőtt Gillette továbbfejlesztette ezeket a biztonsági borotvafejeket, és megalkotta a vékony, olcsó, eldobható acél borotvapengét. A borotválkozás és a testápolás, illetve a bőrápolás és az izzadásvédelem érdekében a cég széles választékát kínálja a borotváknak, borotválkozó géleknek, a bőrápoló, illetve a borotválkozás utáni termékeknek, izzadásgátlóknak, dezodoroknak és tusfürdőknek.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk