A Viber számára mindig kiemelten fontos volt, hogy társadalmilag meghatározó ügyek mögé álljon be, globálisan és helyi szinten egyaránt. Ezért is hirdette meg versenyét, melynek célja, amellett, hogy nagyobb nyilvánosságot, technológiai támogatást is biztosítson három, női vezetésű vállalkozásnak. A hat tagú zsűri a versenyt szervező három szervezet képviselőiből állt. A három nyertest, a BorPortrét, a RakunDobozt és a Guessyourselfet június 11-én telefonon értesítették és közös találkozók során a felmerülő igényeknek megfelelően alakítják ki majd a nyereménnyel járó promóciós támogatások részleteit, köztük a chatbot-építést és szakmai mentorálást.
A nyertesek között kapott helyet a BorPortré, amely egy szuper innovatív ötlettel ötvözi a podcast formátumot a borkóstolással. Kocsis M. Brigitta, Zsigmond Márta és Hevesi Endre közös podcastjába számos szakembert hív meg az üzleti és innovációs szférából, hogy egy-egy pohár bor társaságában elbeszélgessen velük. Az alapvetően edukatív téma mellett minden adásban egy-egy magyar pince borát kóstolják meg, ezzel is népszerűsítve a hazai borok sokszínűségét és kicsivel fesztelenebbé varázsolják a hangulatot. A műsor 2020 márciusában indult útnak, pont az első covid hullám ideje alatt, azóta pedig már több, mint 150 adással örvendeztetik meg a borok és üzleti szféra rajongóit.
A RakunDobozközösség szintén a nyertesek közé jutott egy, a Viber számára is fontos üzenettel. A környezettudatosság nevében az étel elviteles dobozokat hivatott helyettesíteni rozsdamentes acél dobozaival, mindezt egy pofonegyszerű applikáción keresztül. A platformra már 100-nál is több vendéglátóhely regisztrálta fel magát, hogy a náluk fogyasztó vendégek számára tudatos lehetőséget biztosíthassanak fenntartható dobozaikkal.
Dobogós helyen végzett a Guessyourself vállalkozása is, akik tovább színesítik a nyertesek tevékenységét egy fontos kezdeményezéssel: szervezetpszichológiával foglalkoznak, amelynek keretein belül egy átfogó szemléletmódváltásra és viselkedésfejlesztésre alkalmas módszertan kidolgozásával szeretnének segíteni. Működésük középpontjában vezetői és ezen keresztül a szervezeti tudatosság áll. Fókuszpontjuk, hogy segítsék csapataikat a gyász, a szorongás és a bizonytalanságok kezelésében, miközben igyekeznek megóvni a saját és a munkavállalóik mentális egészségét.
Mind a három nyertes nagyon fontos szerepet vállal az élet különböző területein, ami fontos szempont volt a kiválasztási folyamatban. Az új partneri kapcsolatok és az egyedi digitális eszközök segítségével a Viber felhasználói megtalálhatják a helyi relevanciát, és a hozzáadott értékkel rendelkező exkluzív tartalmakat. Hamarosan a három vállalat saját, dedikált helyet kap a Viber platformon, amely segít a közönségük bővítésében, a magával ragadó, mobil-központú üzletkötésekben, az elkötelezettség növelésében, és versenyelőny kovácsolásában a magyar piacon.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk