Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. június 17.

Harmadszor is a Lidl az év zöldség és gyümölcs kereskedője

A Store Insider szaklap idén nyolcadik alkalommal hirdette meg 'Az Év Boltja' versenyét, melynek célja, hogy megtalálja Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit. A győzteseket ünnepélyes díjátadón hirdették ki, amelyen kiderült, hogy a szakmai zsűri döntésének értelmében a vállalat harmadik éve büszkélkedhet 'Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője' címmel.

"Különösen azért fontos visszajelzés ez számunkra, mert a zöldség-gyümölcs kategória kiemelt szerepet tölt be vállalatunk életében. Szigorú beszerzési elvek mentén dolgozunk és a mindennapi beszállítások során kiemelten figyelünk arra is, hogy termékeink frissek maradjanak, és megfelelően, esztétikusan legyenek kihelyezve, hogy vásárlóinknak mindig a legjobbat kínálhassuk. A széles választékban pedig mindenki megtalálhatja kedvencét, ugyanis hetente legalább 150-féle friss zöldség és gyümölcs kerül az áruházak polcaira" – mondta el Tőzsér Judit a Lidl vállalati kommunikációs vezető.

A versenyen a kiskereskedelmi láncok mellett díjazták a bolti egységeket is, ahol Diszkont kategóriában ezúttal a Lidl 2. kerületi, Csalogány utcai áruháza lett 'Az Év Boltja'. A 2021 tavaszán megnyitott, 1360 m2-es eladótérrel rendelkező, 7 kasszával ellátott modern üzlettel az elhelyezkedése révén a Lidl korszerű, helyi ellátást biztosít vásárlói számára. Az eladótér egyik gyöngyszeme a 60 m2-es zöldség- és gyümölcspult.

"Csalogány utcai áruházunk kategóriagyőzelme azt jelenti számunkra, hogy beérett munkánk gyümölcse, hiszen minden nap azért dolgozunk, hogy vásárlóink minden igényét kiszolgálhassuk, legyen szó a széles, minőségi, jó ár-érték arányú termékkínálatról vagy a vásárlói élmény megteremtéséről" – tette hozzá Tőzsér Judit.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk