Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. július 22.

Hajápolással egészült ki a Rossmann Rutin

Júliustól már hajápolási rutint is összeállíthatunk a Rossmann Rutin felületén, de természetesen maradnak a népszerű arcápolási rutin és a Virtuális Tükör funkciók is. A drogérialánc – egyelőre egy üzletében – a digitális polccímkéket is teszteli.

Tudatosság a hajápolásban is

A Rossmann Arcrutin bevezetése jelentős újításnak számított, hiszen a teszt kitöltésével nem csak bőrük állapotának és típusának megfelelő, márkafüggetlen termékajánlásokat kaphatnak a felhasználók, hanem azokat az általuk megadott árkategóriában azonnal meg is vásárolhatják a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Rossmann webshopjában vagy mobilapplikációján keresztül. Az arcápolási rutin teszt esetében már jól ismert hatóanyag-kisokos is bekerült a hajápolásra fókuszáló verzióba is, számos aktív hatóanyagról kaphatunk rövid, érthető tájékoztatást a teszt oldalán.

„A Hajrutin felépítése az Arcrutinhoz hasonlóan szakértők bevonásával összeállított kérdéseken keresztül segít meghatározni a hajunk kondícióihoz leginkább illeszkedő termékeket, vagy azokat, amelyek egy-egy esetleges problémán a lehető leghatékonyabban segítenek” – mondta el az újításról Varga Anita Ágnes, a Rossmann marketingvezetője.

Itt is választhatunk, hogy egyszerű vagy haladó rutint szeretnénk, és hogy a prémium vagy a pénztárcabarát termékek közül válogatnánk szívesebben a Rossmann kínálatából. A rendszer ennek megfelelő termékajánlásokat tesz, sőt a teszt végén általános, mindenki számára hasznos rutin-tippek is megtalálhatók.

Általános rutin tipp: A hajunk szépségének alapja az életmódunk és egészségünk. Ez az alap, erre építve kíméletes hajápolási módszerekkel és megfelelő termékekkel lehet a legjobb eredményt elérni. Kíméletesen bánj hajaddal: törölközővel ne dörzsöld durván, hajkefével ne tépd, és ne hordj rendszeresen szoros hajviseleteket, mert ezek károsíthatják a hajadat. Az alap hajápolási rutinhoz a megfelelő termékek kiválasztása kulcsfontosságú, ami egy a fejbőröd típusához illeszkedő sampont, a hajad típusához illeszkedő hajbalzsamot, hővédelmet biztosító leave-in kondicionálót és egy kíméletes hajkefét takar, amelyeket szintén a hajad típusához érdemes kiválasztani.

Legyél hozzá Rossmann+ tag!

Az eredményt e-mailben is elküldhetjük magunknak a felületen keresztül, de mindenképp érdemes regisztrálni, vagy belépni a már megszokott Rossmann+ felhasználói fiókunkkal, hiszen így bármikor visszanézhetjük a tesztünk eredményét, nem beszélve az extra kedvezményekről, amiket a Rossmann hűségprogramja folyamatosan biztosít számunkra.

Virtuális Tükörrel könnyebb az online sminkvásárlás

A Rossmann a tudatos arc-, és hajápolás iránt érdeklődőkön kívül a sminkelés szerelmeseire is gondol: Virtuális Tükör szolgáltatásukkal minden eddiginél könnyebbé válik az online sminkvásárlás.

„A kiterjesztett valóságot használó technológia segítségével a Rossmann Online Drogériában közvetlenül a kosárba helyezés előtt a vásárló saját arcára próbálhatja az egyes sminktermékeket, jelentősen megkönnyítve ezzel a megfelelő színek, árnyalatok kiválasztását” – magyarázta Fürjes Ádám, a Rossmann webshop vezetője.

A Rossmann innovációja egyelőre a L’Oréal csoport kiválasztott termékeinek kipróbálását teszi lehetővé az alkalmazáson belül, beleértve a L'Oréal Paris, Maybelline és NYX márkákat. Egyedülálló módon a drogéria sajátmárkás dekorkozmetikumaira, az Alterra és a Rival Loves Me számos termékére is kiterjesztették a funkciót, amely várhatóan tovább bővül majd a jövőben.

Önkiszolgáló kasszára vágynak a vásárlók, jönnek mellé a digitális polccímkék is

A Rossmann drogériák modern megjelenésének fejlesztése érdekében 2024 nyarán teszt-jelleggel vezették be a budapesti Béke téri egységükben a digitális polccímkéket a német Rossmann üzletek mintájára.

„A megoldás legnagyobb előnye, hogy nem csak modernebb megjelenést kölcsönöz az üzlettérnek, hanem sokkal könnyebben naprakészen tartható, extra munkát spórol meg a bolti dolgozók számára, valamint környezetkímélőbb is papíralapú elődjénél” – emelte ki Szurma Gyöngyi, a Rossmann értékesítési vezetője.

Az elektronikus polccímkéket egyelőre a Béke téri üzletben teszteli a drogéria, a hosszútávú tapasztalatok alapján döntenek majd a fejlesztés kiterjesztéséről az üzlethálózat többi elemére is.

A Rossmann ráérezve a piaci trendekre az önkiszolgáló kasszák bevezetésében is úttörő volt itthon a drogériák között, országszerte több mint 250 üzletük 70%-ában van lehetőség önkiszolgáló kasszánál fizetni.

Nemrégiben a Portfolio közölte az Impetus Research által 2024 áprilisában készített, 18-69 éves magyar lakosságra reprezentatív online kérdőíves kutatást, melyből kiderült: a lakosság 85%-a szokott önkiszolgáló kasszáknál fizetni, minden harmadik felnőtt (37%) pedig kifejezetten szívesen választja ezt a fizetési módszert a boltokban. A felnőttek 19%-a minden esetben önkiszolgáló kasszát választana, ha ez is elérhető lenne az üzletben.

„2024 első felében is számos újdonságot vezettünk be online és offline is a Rossmann fejlődése érdekében. A Rossmann Rutin és a Virtuális Tükör is olyan funkciók, amelyeket folyamatosan bővíteni és frissíteni szeretnénk, hiszen ezek nagyban megkönnyítik és élménnyel telibbé teszik az online vásárlást. Azonban offline sem állunk meg: az elektronikus polccímkék bevezetése, az önkiszolgáló kasszák folyamatos bővítése elengedhetetlen fejlesztések a vásárlóink igényeinek kiszolgálása érdekében” – összegezte Flórián László, a Rossmann ügyvezetője.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk