Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. május 21.

Gyümölcsös újdonsággal jelentkezik a Szentkirályi

Egy felnőtt ember számára napi minimum 2-2,5 liter folyadék fogyasztása ajánlott, sokaknak azonban nehézséget okoz csupán tiszta vízből fedezni ezt a mennyiséget, és ízesített termékekkel is szívesen kiegészítenék napi folyadékadagjukat. A táplálkozási szakemberek javaslatai alapján a napi hidratációnak azonban döntő többségben ásványvízből, ivóvízből kellene állnia, cukros italokat, üdítőket pedig legfeljebb alkalmanként érdemes fogyasztani. Az egészségtudatos életmód terjedésével ennek megfelelően a fogyasztók egy része szívesebben választ olyan termékeket, amelyek sem cukrot, sem édesítőszereket nem tartalmaznak. 

Hogyan lehet elegendő folyadékot inni egy nap?

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Szentkirályi kategóriateremtő újdonságának célja, hogy egészségesebb, ízletes megoldást kínáljon a mindennapi hidratációra. Az áprilisban debütált Szentkirályi Egy Csepp Gyümölcs alapja az értékes természetes Szentkirályi ásványvíz, amelyet egy cseppnyi természetes gyümölcskivonat tesz ízletesebbé. Az enyhén szénsavas, 1,5 literes kiszerelésben kapható termék sem édesítő- vagy tartósítószert, sem cukrot nem tartalmaz, így kiválóan beilleszthető a legtöbb diétába és egészségtudatos étrendbe. 

„A Szentkirályi Egy Csepp Gyümölcs megalkotásakor az egészségtudatosság és a természetesség volt a két hívószavunk. Innovációinkkal mindig arra törekszünk, hogy olyan újdonságokkal bővítsük palettánkat, amelyek minőségi felfrissülést kínálnak a fogyasztók széles rétegének. Hiszünk abban, hogy a Szentkirályi Egy Csepp Gyümölcs hamar utat talál majd a vásárlókhoz remek összetételének és meglepően nem édes, frissítő ízvilágának köszönhetően” – mondta Dávid Dóra, a Szentkirályi Magyarország brand managere.

A Szentkirályi Egy Csepp Gyümölcs a népszerű citrom mellett erdei gyümölcs ízesítésben hozza el a felfrissülést a fogyasztóknak. A termék összetételének köszönhetően azoknak sem kell kompromisszumot kötniük, akik ízesített terméket keresnek, de nem kívánnak mesterséges édesítőszereket bevinni szervezetükbe. A Szentkirályi Egy Csepp Gyümölcs visszafogott, természetesen frissítő ízprofiljának köszönhetően a hétköznapi folyadékfogyasztás alapvető eleme lehet, a 1,5 literes kiszerelésnek köszönhetően pedig a természetes ásványvizek izgalmas alternatívája lehet a mindennapok során.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk