Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. június 07.

Groupama: „Partnerség fair alapon”

A Groupama új kampánya TV-ben, YouTube-on, digitális hirdetési felületeken, CLP-ken, valamint a márka social media felületein jelenik meg.

Kampányidőszak: 2022. június 1. – 2022. június 30.

Kampánycél: A Groupama 2021-ben a „Partnerség fair alapon” filozófia bevezetésével definiálta újra márkáját a piacon, melyet a kezdetektől – termékfejlesztésekkel és szolgáltatásai folyamatos optimalizálásával – a gyakorlatban is valós tartalommal töltött fel. A „Partnerség fair alapon” filozófia így hitelesen kerülhetett a marketingkommunikáció középpontjába is. 

A fenti filozófia alapján indított sorozat legújabb mérföldkövéhez érkeztünk most, amely során a Next életbiztosítást – új megtakarítás esetén – most évi bruttó 5%-os garantált hozammal kínálja a Groupama biztosító. A Biztosító „Partnerség fair alapon” szemléletének hangsúlyozása mellett a kampány elsődleges célja ennek az üzenetnek a közvetítése volt.

A kampány/reklám fő üzenete: Ha kiszámíthatóságra vágysz, válaszd a Groupama Next életbiztosítást – új megtakarítás esetén most évi bruttó 5%-os garantált hozammal. 

Kreatívkoncepció: Aki azt várja, hogy a világon minden olyan kiszámíthatóan működik, mint a Groupama Biztosítónál, az bizony falakba ütközik. Erre a gondolatra épül a Next életbiztosításhoz fejlesztett koncepció is, melyben a Biztosító termékének tervezhetőségével az élet kiszámíthatatlansága került szembe – jelen esetben egy kicsit abszurd, mégis sokak számára ismerős reggeli akciójelenet formájában.

Érdekesség, behind the scenes: Hogyan veszünk rá egy hatalmas német dogot, hogy egy hosszú forgatási napon végig koncentráltan legyen társ a színészek mellett? Nos, erre a válasz a szuper profi tréner, egy kutyabarát stáb és több kiló virsli!

Alkotók listája

Megbízó: Groupama Biztosító Zrt.

  • Kommunikációs és PR vezető: Koháry András
  • Kampány managerek: Kerekes Mónika, Horváth Luca

Reklámügynökség: Greenroom 

  • Chief Creative Consultant: Benesch Ferenc
  • Copywriter: Tóth Dániel
  • Head of Art: V. Németh Viktor
  • Senior Designer: Murányi Kristóf
  • Animator: Szász Enikő 
  • Storyboard Artist: Kántor Péter
  • Account Director: Iricsek Zsuzsanna
  • Business Development Manager: Király Zsófia
  • Junior Account Manager: Balog Dorottya 
  • Fotó: Donka Panna 

Produkciós cég: Picture Base Productions

  • Producer: Mórádi Orsi / Mórádi Gábor
  • Rendező: Ungvári Dávid
  • Operatőr: Balázs István Balázs 
  • Gyártásvezető: Kukucska Zsolt

Utómunka: Cabbage Film Factory

  • Vágó: Hadházi Miki
  • Colorist: Gál Lacó
  • VFX: Tóth Csaba 
  • Zene/Sound: Giret Gábor “Gijo"
  • Werkfilm: Károly Marci
  • Werkfotó: Talabér Géza

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk