A fenntarthatóság, a kreativitás és persze az építőipar áll a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a KÉSZ Csoport fiatal generációt megcélzó nyereményjátékának központjában, amelyben a vállalkozó kedvűek szabadjára engedhetik fantáziájukat a virtuális térben. A digitális építkezéseket két népszerű videós influenszer, Uborcraft és luckeY kíséri figyelemmel. Az elkészült alkotásokat pedig a velük kiegészített szakmai zsűri értékeli majd a játék végeztével.
A játékosok a KÉSZ Csoport Instagram oldalán található leírás segítségével léphetnek be a nyílt világú sandbox videojáték platformon kifejezetten erre a célra létrehozott szerverre, ahol saját kódjukkal ellátott parcellán építkezhetnek. Kreativitásukat bevetve akármilyen épületet létrehozhatnak. Az egyedüli kikötés a fenntarthatósági szempontok figyelembevétele. Az elkészült alkotásokat „KÉSZ” táblával megjelölve kell befotózni, majd beküldeni a @keszgroup Instagram oldalára (ezzel leadva a nevezést), 2022. december 4-ig.
A versenyzők ötleteit és zöld szemléletét a szervezők értékes díjakkal honorálják: a főnyeremény ugyanis 500 ezer forint, a második helyezett monitort, a bronzérmes gamer széket kap.
A nyereményjátékkal a KÉSZ Csoport egyik fontos iparági célkitűzésére, a fenntarthatóságra kívánja felhívni a figyelmet, főként a Z és az Y generáció körében.
„Ismét egy rendhagyó kezdeményezéssel szeretnénk az iparágat közelebb hozni a fiatalokhoz. A játék alig egy hete indult el, de máris hatalmas sikert arat: több mint 400 parcellát már lefoglaltak a szerveren, és kész pályaművek is érkeznek folyamatosan. Nagy örömmel tölt el, hogy egy fontos hívószóval ismét sikerült megmozgatnunk a fiatalokat, és a munkáik azt mutatják, hogy már ők is ismerik a környezetbarát építészeti megoldásokat, még akkor is, ha csupán a virtuális térről van szó. Az eredményhirdetés még messze van, várjuk a további jelentkezéseket, a győztes műveket pedig december 9-én mutatjuk be a közönségnek. Azt sem tartjuk kizártnak, hogy a kreatív ötletek a későbbiekben valós épületek tervezőit is inspirálják majd” – mondta Metykó Tibor, a KÉSZ Csoport marketing és vállalati kommunikációs igazgatója.
A játék részletei a KÉSZ Csoport Instagram-oldalán érhetőek el.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk