Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. november 22.

Gamereknek indított nyereményjátékot a KÉSZ Csoport

A fenntarthatóság, a kreativitás és persze az építőipar áll a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a KÉSZ Csoport fiatal generációt megcélzó nyereményjátékának központjában, amelyben a vállalkozó kedvűek szabadjára engedhetik fantáziájukat a virtuális térben. A digitális építkezéseket két népszerű videós influenszer, Uborcraft és luckeY kíséri figyelemmel. Az elkészült alkotásokat pedig a velük kiegészített szakmai zsűri értékeli majd a játék végeztével.

A játékosok a KÉSZ Csoport Instagram oldalán található leírás segítségével léphetnek be a nyílt világú sandbox videojáték platformon kifejezetten erre a célra létrehozott szerverre, ahol saját kódjukkal ellátott parcellán építkezhetnek. Kreativitásukat bevetve akármilyen épületet létrehozhatnak. Az egyedüli kikötés a fenntarthatósági szempontok figyelembevétele. Az elkészült alkotásokat „KÉSZ” táblával megjelölve kell befotózni, majd beküldeni a @keszgroup Instagram oldalára (ezzel leadva a nevezést), 2022. december 4-ig.

A versenyzők ötleteit és zöld szemléletét a szervezők értékes díjakkal honorálják: a főnyeremény ugyanis 500 ezer forint, a második helyezett monitort, a bronzérmes gamer széket kap.

A nyereményjátékkal a KÉSZ Csoport egyik fontos iparági célkitűzésére, a fenntarthatóságra kívánja felhívni a figyelmet, főként a Z és az Y generáció körében.

„Ismét egy rendhagyó kezdeményezéssel szeretnénk az iparágat közelebb hozni a fiatalokhoz. A játék alig egy hete indult el, de máris hatalmas sikert arat: több mint 400 parcellát már lefoglaltak a szerveren, és kész pályaművek is érkeznek folyamatosan. Nagy örömmel tölt el, hogy egy fontos hívószóval ismét sikerült megmozgatnunk a fiatalokat, és a munkáik azt mutatják, hogy már ők is ismerik a környezetbarát építészeti megoldásokat, még akkor is, ha csupán a virtuális térről van szó. Az eredményhirdetés még messze van, várjuk a további jelentkezéseket, a győztes műveket pedig december 9-én mutatjuk be a közönségnek. Azt sem tartjuk kizártnak, hogy a kreatív ötletek a későbbiekben valós épületek tervezőit is inspirálják majd” – mondta Metykó Tibor, a KÉSZ Csoport marketing és vállalati kommunikációs igazgatója. 

A játék részletei a KÉSZ Csoport Instagram-oldalán érhetőek el. 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk