Félidejéhez érkezett a GALLICOOP prémium pulykahúsos termékcsaládjának, a Gallionak rendelt őszi emlékeztető kampány. A Whitedog Media reklámügynökség kreatívcsapata által készített országos reklámkampány TV-spotjai szeptemberben és októberben is két-két hétig láthatóak országos kereskedelmi csatornákon, de felbukkannak közösségi médiában, plakátokon, járműveken, és innovatív digitális hengeroszlopokon is.
Kampánycél
A tavaly bevezetett Gallio márkanévvel a GALLICOOP a pulykafelvágottak és konyhakész termékek piacán kívánt önállóan megjelenni a prémium szegmensben. Az akkori nagyszabású reklámkampány nemcsak az értékesítést és a márkajelenlétet alapozta meg, hanem a kampány kreatívjait megalkotó Whitedog Media reklámügynökségnek is szakmai elismerést hozott, két cannes-i delfinnel.
Elérkezett tehát az idő, hogy felfrissítő, emlékeztető kampánnyal támogassák a 2022-es őszi szezont.
A reklámfilmekben a Gallio Parkba nyer betekintést a néző, ahol a virslik vurstliznak, a sonkák kánkánoznak, a szalámik körhintáznak, de felbukkan ezen kívül minden más, ami kötelező kelléke egy vidámparknak, a szellemkastélytól az óriáskerékig. A monarchia idején népszerű babaszobákat és díszes körhintákat egyszerre idéző képi világ utal a németalföldi húsipari hagyományokra, ugyanakkor megjelenik benne a játszi könnyedség, a precíz kivitelezést biztosító automatizáltság és a kreativitás, az ötletesség is. A filmből kiragadott jeleneteken alapszanak a kültéri kreatívok verziói.
Kreatívkoncepció
A Whitedog által megálmodott koncepció kivitelezésében kulcsfontosságú volt a világon is párját ritkító RocketLab robotkamerája. Szeljak György csapata kifejezetten ehhez a koncepcióhoz rendelt külföldről speciális objektívet, de még annak megérkezése előtt, az objektív pontos látószögének ismeretében modellezte le a stáb az egész díszletet és terepasztalt. A kiindulási alap természetesen a valódi Gallio felvágott-család volt, ahhoz kellett méretarányosan elkészíteni a vursli minden mozgó alkatrészét, illetve a környezetet adó díszletet, a komplett konyhabútorral a háttérben. Az étel installációk mellett fontos szerepet kaptak Németh Edina papír konstrukciói is, amik szintén pontos tervezés alapján, egyedi méretre készültek lézervágással, majd kézi ragasztással.
Érdekesség, behind the scenes
A forgatás előtti két napon a robotkar mozgását, illetve a világítás és egyéb effektek – mint a füst, és a rakétakilövés szikráinak – programozását kellett tökéletesíteni a már megépített díszletben. A forgatás napján már csak a friss ételekkel és alapanyagokkal kellett berendezni a konyhát. A csapat werkfilmben örökítette meg az előkészületeket: https://youtu.be/hfinq8gCtL8
A Whitedog őszi kreatívja a korábbi díjnyertes koncepcióra épít, de egy szinttel magasabbra emeli a lécet technikailag. A konyhai környezetben megmozgatott makrovilág és a „Van benne kunszt” szlogen azt üzeni a háziasszonyoknak és a konyhába tévedőknek, hogy mindenkor bátran inspirálódjanak a korántsem hétköznapi Gallio termékcsaláddal.
Alkotók listája
Megbízó: GALLICOOP Pulykafeldolgozó Zrt.
- Operatív vezérigazgató: Ruck János
- Marketingvezető: Nagy Erzsébet
Reklámügynökség: Whitedog Media Kft.
- Kreatívigazgató: Asztalos Zsolt, Fülöp Márk
- Senior Art Director: Padányi Orsolya
- Senior Copywriter: Kardos Zsuzsanna
- Client Service Director: Major Máté
- Senior Account Manager: Madler Zsuzsanna
- Médiaigazgató: Juhász-Váczi Heni
- Médiatervező: Szilágyi-Horváth Krisztina, Szabó Ákos
Gyártás:
- Rendező: Mednyánszky René 'Menzkie'
- Operatőr: Vermes Iván
- Producer: Éry Márk
- Gyártásvezető: Rozgonyi Berta
- Felvételvezető: Pálfi Detti
- Rendezőasszisztens: Vilonya Norbert
- Fővilágosító: Gáspár 'Gazsi' László
- Motion Control: Szeljak György/ Rocket lab
Díszlet:
- Art director: Illés Richárd / Department
- Food Stylist: Urbányi Ferenc, Soltész Edina
- Papír installáció: Németh Edina / Edinas paper
Utómunka:
- VFX: Szabó Ákos, Nagy Miklós / Melon FX
- Fényelés: Vándor Ádám
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk