Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. február 02.

Folytatódik az árcsökkentés a Lidlnél

A Lidl áruházlánc egy évvel ezelőtt az első között indította el árcsökkentési programját, melynek keretében ezidáig már több mint 600 terméket kínál tartósan csökkentett áron. Ennek köszönhetően számos, a vásárlók körében közkedvelt és keresett élelmiszerért kell kevesebbet fizetni a korábbiakhoz képest. A vállalat egyértelműen a lehető legjobb árak biztosítása, így az élelmiszer-infláció letörése mellett tette le a voksát, amit az újévben további árcsökkentő intézkedésekkel kíván folytatni. Az áruházlánc elért eredményeit igazolja az a tény is, hogy az Árfigyelő kosara decemberben átlagosan, a termékek egységára alapján a Lidlnél volt a legolcsóbb.

„A tavaly január óta tartó árcsökkentési intézkedéseinknek köszönhetően olyan árelőnyt tudtunk biztosítani vásárlóink számára, amellyel hozzájárultunk a magyar háztartások kiadásainak mérsékléséhez. Az újévben is azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy vásárlóink számára a lehető legjobb árakat biztosítsuk. Ennek részeként péntektől további 50 termék ára lesz olcsóbb, melyek átlagosan 10 százalékkal kerülnek kevesebbe, de egyes termékek esetében akár a 40 százalékot is eléri a kedvezmény mértéke, ami havi szinten több ezer forint megtakarítást jelenthet a háztartásoknak" – emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.  

A diszkontlánc nem csak a tartós árcsökkentésekkel, hanem számos egyéb módon támogatja azt, hogy olcsóbb legyen a bevásárlás és a vásárlók valóban a legjobb ár-érték arányban jussanak hozzá az egyes termékekhez. Így a hétről-hétre megújuló árengedményeken túl speciális akciókat is kínál. Januárban például a „Párban jobban megéri” akcióban az adott árucikkből két termék vásárlása esetén a második termék akár 70 százalékkal olcsóbban is megvásárolható. Emellett a vállalat a „Többet adunk” akciók keretében a kötelezően előírt 15% helyett akár 20-50%-os kedvezménnyel segíti a magyar családokat kiadásaik mérséklésében. De az XXL akciók során is lehet pénzt spórolni, hiszen az időszakos kínálatban szereplő, nagy kiszerelésű termékek kilogrammra vetített ára kedvezőbb, mint a normál csomagolásban kapható termékeké. Az áruházlánc digitális hűségprogramjának köszönhetően a Lidl Plus applikáció felhasználói hetente további 10-12 kedvezményre jogosító kuponnal és egyéb kedvezményekkel csökkenthetik bevásárlásaik végösszegét. Sőt a Lidl Plus-szal a „Halpéntekek” keretében a friss haláruk 15 százalék helyett 25 százalékos kedvezménnyel érhetőek el.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk