A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Szerencsejáték Zrt. történetében többször előfordult már, hogy egy-egy játékos nem vette át a nyereményét. Az idei hetedik játékhéten nyertes Joker játékos esetében is ez történt, ugyanis közel 150 millió forintot nyert, azonban a rendelkezésre álló 90 nap alatt nem jelentkezett nyereményéért. A játék részvételi szabályzata alapján a társaság ilyenkor külön akciókat szervez, illetve a már meglévő nyereményalapokat egészíti ki annak érdekében, hogy visszajuttassa a játékosokhoz a fel nem vett összeget. Ennek köszönhetően az elmúlt időszakban már 50 millió forint került a játékosokhoz, és a következő hetekben további 100 millió forint sorsa fog eldőlni.
A februárban kihúzott jackpot egyébként a második legmagasabb fel nem vett Joker összeg: a játék története során 2019-ben egy játékos 245,6 millió forintos jackpotért nem jelentkezett.
Az 1993-ban elindult játék saját forgalmi rekordját egy évtizeddel később - 1,2 millió darabos eladott szelvénnyel - állította fel. A következő évben azonban újabb rekordot tudhatott magáénak, amikor ugyanazon a játékhéten egyszerre öten értek el telitalálatot. A legnagyobb nyereményét, 386 millió forintot 2017-ben vitték el, de a játék népszerűsége azóta is töretlen.
Az augusztus 15. és szeptember 11. közötti önálló Joker akcióban minden játékos automatikusan részt vesz, aki egy szelvényen legalább 600 vagy 900 forint értékben vásárol Jokert valamely lottó, Eurojackpot vagy Kenó játéka mellett. A szerencsések akár hetente megnyerhetik a 15 x 300 ezer, a 3 x 3 millió, illetve az 1 x 10 millió forint pénznyeremények egyikét.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk