Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. november 17.

Folytatásos novella- és képregénysorozattal kampányol az OTP

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, az OTP kampányának célja, hogy életszerű példákon keresztül mutassa be a lakosság számára, hogy a digitális ügyintézés milyen módon könnyíti meg a mindennapi életünket. Továbbá felhívja a figyelmet arra, hogy az OTP Bank folyamatosan bővülő digitális fejlesztései az OTP internet- és mobilbank segítségével hogyan teszik könnyebbé a mindennapi pénzügyek intézését, és egy sor más, sokkal összetettebb ügyintézési formát is, mint például a hitelfelvételt vagy a hitelkártyákkal kapcsolatos ügyleteket. Több funkció beépült már az ügyfelek napi rutinjába, azonban vannak olyan lehetőségek is, melyeket még kevésbé ismernek és használnak, és amelyek szintén megkönnyítik a mindennapok pénzügyeit.

Kreatív koncepció:

A projektben az OTP Bank legújabb digitális kampánya részeként egy összművészeti kreatív koncepcióval igyekszünk bemutatni a hitelintézet digitális fejlesztéseit. A kampány során Kemény Zsófia elismert író, költő rövid novellákat ír, melyeket Merényi Dániel képregényrajzoló illusztrációi színesítenek, ezáltal vegyítve az irodalom és a képzőművészet adta lehetőségeket. A kedves történetekben Vili, Janka és a Dr. Csőr nevű papagáj életének epizódjaiba pillanthatunk bele, akik minden részben bemutatnak egy-egy funkciót az OTP Bank internet- és mobilbankjának felületein elérhető funkciók arzenáljából. Szereplőink hétköznapi emberek, akik a hétköznapok problémáival állnak szemben. A könnyed hangvételű, szórakoztató történetekkel az olvasó könnyen azonosulhat, miközben megismerheti az OTP Bank digitális megoldásait a hétköznapok pénzügyeire.

Kampány bemutatása:

A projekt két legfontosabb eleme az OTP internet- és mobilbankban elérhető, napi bankolást megkönnyítő funkciókat bemutató kampány, és az online felvehető OTP Személyi Kölcsönt népszerűsítő integrált kampány. Az öt részes, folytatásos novella-képregénysorozat a Telex.hu oldalán érhetőek el minden hónapban októbertől egészen januári végéig.

Az első rész tartalmából:

A mese főhőse a huszonhárom éves Vili, aki szabadidejében örömmel főz barátainak és titokban szerelmes egyikükbe, Jankába. A baráti hétvégék azonban költségesek, a vendégek pedig még soha nem adtak bele a bevásárlás költségeibe. Vili kifutott a pénzéből, és úgy érzi, hiába álmodozik a lányról, az esküvőjükről és a nászútról. A végkifejletet nem áruljuk el, csupán annyit, hogy a megoldásban nagy szerepe lesz Vili papagájának, Doktor Csőrnek, valamint a Kiadásfigyelő és a Fizetési kérelem funkciónak.

Első történet: Hogy lesz ebből esküvő, ha pörköltre is alig jut? (Telex)

Második történet: Tényleg bármikor beállíthat a futár egy fehér lóval? (Telex)

Alkotók listája:

  • Író: Kemény Zsófi
  • Illusztrációk: Merényi Dániel

Megbízói oldal: OTP Bank

  • Marketingkommunikációs csoport vezető: Németh Anna
  • Marketing kommunikációs product owner: Boda Viktória
  • Marketing kommunikációs product owner: Betléri Petra
  • Marketing kommunikációs product owner: Kálosi Gergely
  • Marketing kommunikációs product owner: Marosi Krisztina
  • Marketing kommunikációs szenior tanácsadó: Gadácsi Regina
  • Marketing kommunikációs szenior tanácsadó: Ambrus Vera
  • Digitális banki szolgáltatásfejlesztési tanácsadó: Varga Eszter
  • Márkamenedzsment szenior szakértő: Hevesi László
  • Márkamenedzsment szakértő: Horváth Anna Lili
  • Vállalati kommunikációs vezető: Endrényi Balázs
  • PR kommunikációs szenior tanácsadó: Bocskai-Egry Enikő
  • PR kommunikációs szenior tanácsadó: Farkas Zsolt

PR ügynökség: FleishmanHillard Café

  • Szatmári Péter – Account director
  • Adorján Bence – Senior account executive
  • Eörsi Péter – Account executive

Reklámügynökség: Café Communications

  • Bittermann Tünde – Client service director
  • Csekk Pisti – Senior art director
  • Csősz László – Account director
  • Dibák Flóra – Senior account manager
  • Havas Kinga – Senior copywriter
  • Kenczler Marci - Kreatívigazgató
  • Kovács Marcell – Account manager
  • Ónody Boglárka - Stratégia
  • Rembeczki Tündi – Account director
  • Schmidt Barbara – Account manager
  • Szabó Borbála – Junior Account manager

Media ügynökség: Café Communications

  • Birkás Bálint – Head of digital
  • Harsányi Miklós – Head of ppc
  • Király Anita - COO – media services
  • Lányi Nóra – Integrated media planner
  • Solymos Kitti – Senior integrated media planner

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk