A kitelepüléseknél mindig egy szűkebb vásárlói körre kell összpontosítani, annak speciális igényeire – állítják a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, az Auchan szakemberei. Nem csak a kínálatot kell jól kalibrálni, hanem az árazást is a résztvevők lehetőségeihez kell igazítani. Igazodni kell a rendezvény jellegéhez, hogy az Auchan stílusosan jelenjen meg, és egyben figyelni rá, hogy a kínált termékek könnyen fogyaszthatók, elvihetők, akár sétálás közben is élvezhetők legyenek, a csomagolásoknál pedig az egyszerűen kibontható és lehetőleg környezetkímélő, vagy visszagyűjthető megoldások élveznek előnyt. Sőt még azt is meg kell nézni, hogy például a saját márkák mellett olyan nagy márkák szerepeljenek a standon, amelyek illeszkednek, illetve nem mondanak ellent a fesztivált támogatók érdekeinek, de még a várható időjárással is érdemes kalkulálni. Számos olyan szempontnak kell eleget tenni tehát, amelyek az áruházak esetében nem, vagy csak kevésbé merülnek fel.
A pünkösdi hétvégén a négynapos Jazzy Fesztiválra az igényes zenék és a finom borok szerelmeseit várják. Május 17. és 20. között 3 színpadon 22 koncert lesz és 40 borászat mutatkozik be.
Az Auchan standján ezek közül kilenc pincészet borait lehet majd megkóstolni Fabók Mihály háromszoros magyar sommelier bajnok, az Auchan szakmai tanácsadójának értő bemutatásával. A borok felsorolása mellé falatkákkal és borkorcsolyákkal készül az Auchan: 3-féle sajátmárkás sajttállal, ugyancsak három különböző, előre csomagolt tapastállal, ropival, magvakkal, helyben sütött péksüteményekkel és ásványvízzel.
Érdemes tehát ellátogatni az Auchan standjára, annál is inkább, mert belépéskor mindenki kap egy kupont, amivel ingyen megkóstolhat a fentiek közül egy bort. A kóstolás a fesztivál után sem ér véget, hiszen a borkínálatukból 20 %-os kedvezményt biztosítanak az áruházi és az online Bizalomkártyás vásárlások esetén május 23-29. között.
„Örülünk, hogy az idei évben a Jazzy Fesztiválon is megmutathatjuk széles borválasztékunkat és kedvező árainkat, méghozzá úgy, hogy felejthetetlen élményt is nyújtunk vásárlóinknak. Talán kevesen gondolják, de egy ilyen négynapos kitelepülés nagyon komplex feladat, különösen a pünkösdi hétvégén, amikor áruházaink vasárnap és hétfőn is zárva tartanak. Ilyenkor a készletkiszállítást és a megfelelő tárolást is alaposan végig kell gondolni és megoldani, ezért csapatunk többhetes összehangolt munkájára van szükség” – mondta el Széll Hajnalka, az Auchan országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk