Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken:
- OOH: citylight és óriásplakát: július 1-15., strandparaván: június-augusztus
- online: július-augusztus
Kampánycél:
Az elmúlt években a BB kommunikációja elsősorban a pezsgőkre szorítkozott. A júliusban induló kampány egyrészről a BB ernyőmárkát – pezsgő és bor – hivatott népszerűsíteni, másrészről a BB könnyed, nyári érzésekhez kapcsolódó márkaképét erősíteni.
A kampány/reklám fő üzenete:
Fesztelen pillanatok, megfelelés kényszere nélkül. A BB a szabadságot és a Balaton-életérzést idézi bárhol, bármikor.
Kreatív koncepció:
A közösen megélt, felhőtlen és spontán pillanatok során az sem baj, ha valami nem úgy sikerül, ahogy szeretnénk. Legtöbbször pont az esetlegessége miatt válik egy dolog emlékezetessé. A kreatív koncepció tehát ezen helyzetek bemutatásával tükrözi a BB márkaértékeit.
„A megvalósításban a „Photobombing” műfajára építettünk, mert ez fejezi ki legjobban a koncepcióban megfogalmazott spontaneitást. Az új szlogen is ezt erősíti: Ahogy lesz, jó lesz” – mondta Halász Gyula a Brand Bar kreatív igazgatója.
„A BB sokak számára egy ikonikus márka, azonban az elmúlt évek tendenciái alapján sok kérdés felmerült a márka jövőjével kapcsolatban. Belefogtunk tehát egy újratervezési folyamatba az ügynökséggel, melynek végén ez a kampány tette fel az i-re a pontot. Örülünk, hogy a kevés idő ellenére ilyen színvonalon került megvalósításra a kreatív ötlet. Őszintén reméljük, hogy ezen új koncepció beváltja majd a hozzá fűzött reményeket” – mondta Csomay András, a Törley Kft. marketing vezetője.
Alkotók listája:
Megbízói oldal: BB
- Marketingvezető: Csomay András
- Termékmanager: Molnár Réka Kata
Reklámügynökség (atl, btl, digitális stb.): Brand Bar Communications Kft.
- Kreatív igazgató: Halász Gyula, Simon Attila
- Art director: Válóczi Róbert, Melis Gergő
- Szövegíró: Halász Gyula
- Account: Lontai Dóra
- Stratéga: Kiss Viktória
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk