Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. július 20.

Fesztelen pillanatok a BB-vel

Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken:

  • OOH: citylight és óriásplakát: július 1-15., strandparaván: június-augusztus
  • online: július-augusztus

Kampánycél: 

Az elmúlt években a BB kommunikációja elsősorban a pezsgőkre szorítkozott. A júliusban induló kampány egyrészről a BB ernyőmárkát – pezsgő és bor – hivatott népszerűsíteni, másrészről a BB könnyed, nyári érzésekhez kapcsolódó márkaképét erősíteni.

A kampány/reklám fő üzenete:

Fesztelen pillanatok, megfelelés kényszere nélkül. A BB a szabadságot és a Balaton-életérzést idézi bárhol, bármikor. 

Kreatív koncepció: 

A közösen megélt, felhőtlen és spontán pillanatok során az sem baj, ha valami nem úgy sikerül, ahogy szeretnénk. Legtöbbször pont az esetlegessége miatt válik egy dolog emlékezetessé. A kreatív koncepció tehát ezen helyzetek bemutatásával tükrözi a BB márkaértékeit. 

„A megvalósításban a „Photobombing” műfajára építettünk, mert ez fejezi ki legjobban a koncepcióban megfogalmazott spontaneitást. Az új szlogen is ezt erősíti: Ahogy lesz, jó lesz” – mondta Halász Gyula a Brand Bar kreatív igazgatója.

„A BB sokak számára egy ikonikus márka, azonban az elmúlt évek tendenciái alapján sok kérdés felmerült a márka jövőjével kapcsolatban. Belefogtunk tehát egy újratervezési folyamatba az ügynökséggel, melynek végén ez a kampány tette fel az i-re a pontot. Örülünk, hogy a kevés idő ellenére ilyen színvonalon került megvalósításra a kreatív ötlet. Őszintén reméljük, hogy ezen új koncepció beváltja majd a hozzá fűzött reményeket” – mondta Csomay András, a Törley Kft. marketing vezetője.

Alkotók listája:

Megbízói oldal: BB

  • Marketingvezető: Csomay András
  • Termékmanager: Molnár Réka Kata

Reklámügynökség (atl, btl, digitális stb.): Brand Bar Communications Kft.

  • Kreatív igazgató: Halász Gyula, Simon Attila
  • Art director: Válóczi Róbert, Melis Gergő
  • Szövegíró: Halász Gyula
  • Account: Lontai Dóra
  • Stratéga: Kiss Viktória

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk