A Marsra Magyar! május 19. és június 30. között minden vasárnap az RTL képernyőjén és online felületein lesz látható. Az első évad az online térben hódított és óriási sikert ért el. A folytatáshoz azért választotta a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Magyar Telekom az RTL-t partnernek, mert ezzel szeretné biztosítani, hogy még szélesebb rétegekhez jusson el az innovatív, szórakoztató és népszerű sorozat.
A telekommunikációs vállalat és a KMH Film koprodukciójában készült széria második évadában folytatódik a Hajnal-Vasad Kft. története, visszatérnek a jól ismert színészek, többek között Stefanovics Angéla, Csőre Gábor, Badár Sándor, Edvi Henrietta, Gyöngyösi Zoltán, Keresztes Tamás és állandó vendégszereplőként Thuróczy Szabolcs és Árpa Attila. A hét részes sorozat egy-egy epizódjában új karakterek is megjelennek, feltűnik Ónodi Eszter, Pogány Judit és Kucsera Gábor is, néhány karaktert pedig stand-uposok alakítanak, mint például a népszerű színész-humorista Janklovics Péter.
A sorozat fejlesztését - ahogy az első évadban is - Végh Zsolt, Kálmánchelyi Zoltán és Wágner Levente végezték. “Az első évad sikere után úgy döntöttünk emelünk a téten és a második évadban az emberi viszonyokra, hétköznapi, kapcsolati drámákra helyezzük a hangsúlyt, megtartva a sorozat legnagyobb erősségét, a sajátos humorát” – nyilatkozta Végh Zsolt (kreátor-rendező, KMH Film).
„Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy olyan szerethető karaktereket és sorozat-univerzumot sikerült létrehoznunk a partnereinkkel és a kreátorokkal, amelyet Magyarországon egyedülállóan a leglátogatottabb online felületeken elért sikereket követően Magyarország legnézettebb lineáris kereskedelmi csatornáin is műsorra tűznek, és nagyon örülünk, hogy a második évadnak az RTL lesz az otthona. És még nincs vége!”– mondta Pusztai Ferenc (producer, KMH Film).
„A sorozat új évadában az eddiginél is nagyobb hangsúlyt kap a vállalat és az egyes karakterek fejlődése, de nem csupán technológiai értelemben. A Hajnal-Vasad Kft. dolgozói nyitottá válnak például a felhőalapú rendszerek, sőt a mesterséges intelligencia használatára is, de emellett bemutatjuk hogyan változik a mindennapi életük, a gondolkodásuk, hogyan fejlődnek önismeretben, tudásban. Mert számunkra ezt jelenti a tuning. A tuning mindenkiben megvan, azt valljuk, hogy az emberek kis lépésekben, de folyamatosan fejleszthetik magukat, a Telekom pedig megbízható partnerként segít ebben” – mondta Szabó Béla (márka- és lakossági kommunikációs igazgató, Magyar Telekom)
Hozzátette, büszke arra, hogy innovatív megoldásukkal, a dokukomédiával ki tudtak törni a reklámzajból a túlterhelt médiapiacon. Az első évad 2,5 millió epizód megtekintést ért el a YouTube-on, a kereskedelmi kampány pedig összesen 8 millió emberhez jutott el, köszönhetően az újításnak.
Mindenhez tudatos stratégia, fokozatos építkezés is társult. A sorozat kizárólag online térben, az index.hu-n indult, majd januártól már a TV2-n is találkozhattak vele a nézők, az új évad pedig már kiemelt nézettségű műsorsávba kerül: vasárnaponként 17:25-től sugározza majd az RTL, közvetlenül a Híradó előtt.
„Folyamatosan keressük az együttműködési lehetőségeket és az új tartalmakat, figyeltük a Marsra magyar! sorozat első évadának sikerét is, és nagyon örültünk neki, hogy a második évad kapcsán együtt tudunk dolgozni a Telekommal és egy hazai gyártású, magyar nyelvű tartalommal bővül az RTL+ kínálata. Hiszünk a magyar tartalmak erejében és abban, hogy lineáris, és streamingre affinis közönséget is meg tudunk majd szólítani és tovább növeljük a sorozat sikerét az RTL Magyarország felületein” – mondta el Szabó Balázs (Program Director and Head of Content Acquisition, CLT-UFA HBD)
Az RTL Kettőn a sorozat ismétlései a vasárnapi Showder Klub után, 23 órától lesznek láthatók. Az RTL+-on a premierrel egyidőben tekinthetők meg az epizódok, illetve a különböző streaming felületeken is elérhetővé válik a műsor. Az első évad összes epizódja szintén megtekinthető lesz az RTL-en, a pünkösdi hétvégén az RTL Kettőn mind a 13 részt meg lehet majd nézni.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk