Az elektronikus és mobilfizetések száma folyamatosan bővül, az átutalások, a kártyás vásárlások és az elfogadóhelyek száma egyaránt növekedett a tavalyi évben, miközben a készpénzfelvételek száma csökkent. A mobiltárcás megoldásoknál pedig 2023 harmadik negyedévében mérték a legnagyobb bővülést, 14 százalékkal. Ma már természetes, hogy fizethetünk kártyával – többféleképpen is –, applikációkban lehet ügyet intézni, vásárolni, parkolójegyet venni.
Egy olyan időszakban, amikor sokszorosára növekedett a mobil és elektronikus fizetést használók száma, az OTP Mobil folyamatosan megőrizte vezető pozícióját a magyar piacon. A tavalyi év végére az cég által üzemeltetett SimplePay online fizetési rendszer forgalma 53 százalékkal növekedett a 2022-es évhez képest, a tranzakciók száma pedig 2023-ban átlépte a százmilliót. A legnagyobb, országos szolgáltatóktól az induló kisvállalkozásokig, a hazai üzleti világ szinte valamennyi szegmensében használják a megoldást, a SimplePay ma már több mint 27 000 elfogadóhellyel rendelkezik.
A kereskedők körében felmerülő igények kiszolgálása érdekében indult el két éve a Telefonos POS szolgáltatás (korábbi nevén SimpleBusiness). A megoldáshoz csatlakozók száma 2023-ban háromszorosára nőtt a megelőző évhez képest, így már összesen több mint 3700 partner biztosít lehetőséget elektronikus fizetésre POS-terminál használata nélkül.
„Az OTP Mobil, ahogy eddig, továbbra is a partnerek hatékony kiszolgálását tartja szem előtt, így az idei évben a Simple megoldások körét egységesítjük és a SimplePay márkanév alatt tesszük elérhetővé. Így a kereskedők, szolgáltatók POS-terminált, Telefonos POS megoldást és Online fizetést is igényelhetnek egy helyről. Valamint minden termék esetében elérhetővé tesszük az end to end online szerződéskötési folyamatot, annak érdekében, hogy a leendő partnereink még egyszerűbben és kényelmesebben tudják bevezetni az elektronikus fizetési szolgáltatásainkat” – mondta dr. Al-Absi Gáber Seif, a cég ügyvezető helyettese, kereskedelmi és SimplePay üzletág vezetője.
Azzal, hogy a SimplePay keretein belül nyújtott mindhárom fizetési megoldás kapcsán elérhetővé vált az online szerződéskötési folyamat, az OTP Mobil porfóliójában a kereskedők egy helyről érhetik el minden igényre a fizetési megoldásokat, egyszerűen, a teljes folyamatot érintően online ügyéntézéssel. Sőt, nincs szükség iratok fotózására és elektronikus aláírásra sem, mindössze az adatok rögzítésére, így a folyamat sokkal gördülékenyebb lehet.
A folytonos fejlesztések a révén válhatott a hazai piacon élenjáró megoldásaival mára meghatározó fizetési megoldásokat biztosító szolgáltatóvá az OTP Mobil, amely az OTP Bankkal közösen kínál integrált, széles körű fizetési megoldásokat. Az OTP Mobil meggyőződése, hogy az elektronikus fizetés nemcsak az ügyfelek, hanem a vállalkozások érdeke is, a sikereik egyik biztosítéka.
A közelmúltban pedig ezeket a megoldásokat díjazták is – az Év honlapja versenyen az OTP Mobil Telefonos POS (korábbi nevén SimpleBusiness) alkalmazása lett az Év technológiai megoldása, amely a kártyaelfogadás és az azonnali átutalás előnyeit ötvözi POS-terminál telepítése nélkül, valamint a Mastercard év bankja versenyen az Év pénzküldési megoldása 2. helyezését érte el.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk