A Marketing.hu Podcast legújabb adásában Fazekas Bálinttal, az Euronics kereskedelmi ügyvezető igazgatójával beszélgettünk, aki megosztotta, hogyan ment végbe a teljes infrastruktúra, imázs és termékpaletta váltás a cég életében, és miként hódították meg az online piacot is a változásoknak köszönhetően.
Az Euronics néhány év leforgása alatt, kizárólag offline kereskedőből a legnagyobb 100%-ban magyar tulajdonú webáruházzá vált és stabilan tartja a pozícióját az árbevétel tekintetében is a TOP 10-es listán. Az epizódból kiderül, hogy milyen módon lehet ennyi változást marketing szempontból menedzselni és a végeredményt elfogadtatni a vásárlókkal is. Lehull a lepel arról is, mik az Euronics távlati céljai. Kiderül továbbá, hogy a mitől különleges az Euronics szervezeti felépítése, és milyen sajátos vezetői elveket vall Fazekas Bálint.
A Marketing.hu Podcast a Magyar Marketing Szövetség podcast sorozata, mely a BROCASTERZ közreműködésével jött létre. A műsort vezeti: Sándorfy Adrián.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk