Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. július 01.

Falusi idillt hoz a Family Frost új kampánya

A Family Frost két hónapig tartó kampánnyal jelentkezik a nyári szünet elejétől. A falusi idillt bemutató a szpotban a fagyasztott árut szállító cég jól ismert dallamával játszanak: előadja egy kakas, egy láncfűrész, egy nagymama az edényeken és a helyi biciklisek.

Kampány időtartama és felületei: 2022. június 15. - augusztus 15., online videó és tévékampány, 

Kampánycél: A márka felfrissült arculatát és innovatív szolgáltatásait bemutatva közelebb kerülni a fogyasztókhoz.

A kampány fő üzenete : A Family Frost az online rendeléseket is házhoz viszi, így még kényelmesebben jutnak el a vásárlókhoz a friss finomságok.

Kreatívkoncepció:

Kevés olyan márka van, amit kilométerekről felismer az emberek többsége, akár csukott szemmel is. A Family Frost ikonikus jingle-je már generációk számára jelent egyet a prémium minőségű jégkrémekkel és a többi gyorsfagyasztott finomsággal, amelyet hétről hétre házhoz is szállítanak a sárga, „dalolós” autók.

A film koncepciója is erre a zenei márkaazonosítóra épül: hőseink, egy idilli település lakói a jingle-t a maguk módján interpretálva, egy riadóláncba fűzve adják tovább egymásnak a hírt: érkezik a Family Frost, tele friss finomsággal.

Ezek az egyébként harsány hangok így új, pozitív értelmet nyernek, hiszen a szemfüles kiskakas, a motoros láncfűrész és a csörömpölő fazekak is egytől egyig az ismert és kedvelt dallamot játsszák le, virtuóz módon, harmóniában.

Érdekesség, behind the scenes:

A jó hangulatú forgatáson kiemelkedett Rozsda, a kakas profikat megszégyenítő szereplése. Ehhez némi szerencse is kellett, hiszen az általunk bejátszott, csalogató kukorékolásra hősünk kezdetben makacs némasággal válaszolt. A néhány percnyi, végtelennek tűnő döbbent csend után a gépmadár hangját felerősítettük, amire egy falubeli kakas veszett kukorékolásba kezdett a távolban. Ezt már Rozsda sem hagyhatta szó nélkül: onnantól kezdve jobb és bal profilját hanyagul váltogatva, futószalagon kukorékolta végig a jelenetét, így az extra adag kendermag mellé a stáb őszinte rajongását is elnyerte alakításával.

Alkotók listája

Megbízói oldal

  • Ügyvezető, tulajdonos: Félix Miklós
  • Kereskedelmi és marketing vezető: Bézi Gábor

Reklámügynökség: ACG Reklámügynökség kft.

  • Kreatívigazgató: Nagy László
  • Creative lead, szövegíró: Horváth Gergő
  • Art director: Hidvégi Kondor
  • Account director: Kriston Petra
  • Account manager: Arany Zsófia

Médiaügynökség: Perform Consulting

  • Médiastratégia és médiatervezés: Dégi Tünde
  • Digitális ügynökség: Modan Digital Kft.
  • Médiatervezés: Greksa László

Produkció

  • Produkciós cég: Modan
  • Rendező: Nyitrai Márton
  • Operatőr: Nagy Marcell
  • Gyártó producer: Krékits Péter
  • Felvételvezető: Sarró Édua
  • 1st AD: Mátyássy Áron
  • Látványtervező: Torma Mária
  • Stylist: Fogt Linda
  • Make-up: Horváth B. Ágnes
  • Hair: Uhercsik Brigitta
  • Fővilágosító: Móna Zsolt
  • Animal trainer: Halász Árpád
  • Vágó: Szórád Máté, Kántor Dávid Ádám
  • Colorist: Gaál László
  • Sounddesign: Szesztay Dávid, Avidio

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk