Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. június 15.

Falfestménnyel kampányol a Polaroid

A kampány 2022.05.15.-2022.07.31. között fut, az elsődleges kampányfelület az Akácfa u. 27-nél található Beautify Budapest falfestmény, ennek kommunikációja online és social felületeken zajlik.

Kampánycél:

A Beautify Budapest kampány fő célja az volt, hogy egy ízig-vérig autentikus Polaroid márkaélmény szülessen, a Roxer ezért egy olyan street artot hozott létre a Polaroiddal közösen, amely releváns a márka és a város kulturális szövete szempontjából. Emellett feladat volt egy olyan mechanizmus fejlesztése, amely forgalmat terel a falfestménytől a Polaroid napszemüvegeket forgalmazó partnerüzletekig.

A kampány/reklám fő üzenete:

A nyári szórakozás mindenkinek jár, a Polaroid napszemüvegek pedig nemcsak megszínesítik, hanem élhetőbbé és pezsgőbbé teszik a nyári forgatagot – így született meg a Beautify Budapest falfestmény a belvárosi dzsungel szívében.

Kreatívkoncepció:

A Polaroid hisz a sokszínűségben, és abban, hogy a város ikonikus spotjai teret adnak ahhoz, hogy mindenki személyisége kibontakozhasson, ezért a figurák közül többet is a való élet inspirált, emellett a város ismert helyszínei is új színekben pompáznak. Kerekes Kata illusztrátor olyan életteli színekben gazdag, szürreális elemekkel tarkított világot tervezett a felületre, ahol úgy láthatjuk Budapestet, mint még sosem.

A falfestményt az Akácfa utca 27. számnál kell keresni július végéig. A Beautify Budapest kampány olyannyira a városképbe illeszkedik, hogy az előkommunikációs fázisban oroszlánnal szelfizők közül választották ki azt a 2 igazán menő arcot, akiknek rajzolt karaktere felkerülhetett az igazán menő falra.

A kapcsolódó promóció részeként, a tűzfalról a megfelelő hashtagekkel ellátott képet posztolók július végéig 20% kedvezménnyel vásárolhatnak Polaroid napszemüvegeket a partnerüzletekben.

Érdekesség, behind the scenes:

Szórakoztató trivia, hogy a tervezés időszakában a hírek akkori sztárja Sanyi, az állatkertből megszökött, Dózsa György úton kószáló pingvin volt, ezért ő is felkerült az utolsó percben a falra.

A Polaroid társadalmi-környezeti felelősségvállalási stratégiájának részeként a street art Airlite festékkel készült, amely szén-dioxid-semlegesítő, káros anyagokat magába szívó innováció, légtisztító hatása mellett képes fertőtleníteni is a felületet a baktériumoktól, anélkül, hogy ez különösebb pluszterhet róna a környezetre. A felület így egy 100 nm-s zöldterület légtisztító hatásával bírhat. Az egyedi Airlite® festéket a napfény és a nedvesség aktiválja.

Alkotók listája

Megbízói oldal:

  • Regional Marketing Manager – CEE: Giorgio Zago
  • Global Digital Communication Senior Manager: Paola Guarneri
  • Tervező: Kerekes Kata
  • Kivitelező: Színes Város

 

Ügynökség: Roxer

  • Kreatívigazgató: Kovács Dániel
  • Key Account: Nagy Kriszta
  • Art Director: Sárosi Csaba
  • Ügynökségi producer: Bartos Réka
  • Szövegíró: Ferencz Orsolya
  • Head of Digital: Tokodi Gergely
  • Digital Account: Kádas Veronika
  • Kreatív lead: Ősz-Varga Szabina

Fotó: Bódis Krisztián

Video content: 42 bit

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk