Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. április 10.

Exkluzív márkákra fókuszál a ROSSMANN új kampánya

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a ROSSMANN kínálatában a nagy nemzetközi és saját márkás brandek termékei mellett már olyan exkluzív márkák készítményei is megtalálhatóak, melyeket vagy csak ez a drogéria-parfüméria lánc forgalmaz idehaza, vagy a legnagyobb szortimentben az ő üzleteiben érhető el.

Kampánycél

Ezek a termékek kiváló minőségük, trendiségük, jó ár-érték arányuk miatt hatalmas forgalmi potenciált rejtenek - azonban ismertségük még alacsonyabb, mivel konkrét bevezető kampányok hiányában a ROSSMANN fiatal női célcsoportja egyelőre csak az üzletekben találkozhatott velük.

Erre a kihívásra szeretne most a ROSSMANN legújabb, átfogóan exkluzív márkákra fókuszáló kampánya választ adni, amiben megjelennek az alkategória flagship termékei.

Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken

A ROSSMANN exkluzív márkák kampánykommunikációja 2024. április 8-tól indul a televízióban és márka digitális felületein egy teljesen új image spottal, valamint bolthelyi kommunikáció formájában.

Kreatív koncepció

Bad hair day… Egy semmiből előbukkanó pattanás… Egy elmosódott smink…

A kinézetünkbe belezavaró “tragédiák”, amik bár apróságnak tűnhetnek, elszenvedőként általában úgy érezzük, hogy MINDENKI CSAK AZT NÉZI!!!

Ezeket a könnyen átélhető, jól azonosulható élethelyzeteket szeretné a ROSSMANN szórakoztatóan túlzó, összekacsintó stílusban bemutatni. És ezáltal bebizonyítani: ami neked nagy dolog, azt a ROSSMANN is komolyan veszi. És mindig támogat abba, hogy megoldódjon a helyzet.

A kampány fő üzenete:  Hidd el, nincs tragédia! Megoldjuk! Hiszen a ROSSMANN exkluzív márkák itt vannak veled.

Alkotók listája

Ügyfél: ROSSMANN

  • Ügyvezető igazgató: Flórián László
  • Ügyvezető igazgató: Németh Kornél
  • Marketing Lead: Varga Anita Ágnes
  • Marketing Campaign Manager: Buza Laura
  • Junior marketing campaign manager: Kómár Nikolett

Ügynökség: feat.

  • Kreatívigazgató: Persely Tamás
  • Senior Art Director: Kovács Eszter
  • Senior Copywriter: Csikó Bogi
  • Motion Designer: Simon Tamás
  • Junior Graphic Designer: Mátéfy Lili
  • CEO: Probáld Attila
  • Account Director: Csizmadia Bori
  • Account Executive: Szente Hanna

Produkciós ház: Kinomoto

  • Director: Budavári Balázs
  • DoP: Kiszler Dani
  • Producer: Csizmadia Bendegúz
  • Production manager: Tóth András
  • Photographer: Földi Ádám
  • Photographer Assistant: Tóth Fanni
  • Art director: Takács Alexandra
  • Production assistant: Máté Krisztina
  • 1st AD: Mátyássy Áron
  • 2nd AD: Kolett Gerda
  • Editor: Kovács Dávid
  • Stylist: Kormos Zsófi
  • Hair and makeup artist: Keserű Barbi
  • 3D artist: Gunda András
  • VFX supervisor: Ádám György
  • Focus puller: Darmos János
  • 2nd AC: Szabó Laci
  • DIT: Szántó Tomi
  • Gaffer: Móna Zsolt
  • Key Grip: Kecskeméti Dániel
  • Key Grip: Papucsek Máté
  • Standby Construction: Tandi Zoltán
  • Set Decorator: Bor Cintia
  • SFX: Gottshall Henrik
  • Standby SFX: Szász Antal
  • Standby SFX: Gottschall Zsolt
  • Beauty assistant: Bányai Boróka
  • Catering: Unikc Ajdin
  • Coffee Wagon: Mátyás Bence

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk