Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. december 01.

"Év Megbízója" díjat nyert a Vodafone

Az Effie magyarországi szervezői - az IAA Hungary és a MAKSZ – szerda este újra offline díjátadón hirdették ki a 120 fős zsűri értékelése alapján odaítélt hatékonysági díjakat: a 21. hazai Effie-n döntőbe jutott 46 pályamű közül 1 Platina, 4 Arany, 7 Ezüst, 8 Bronz és 27 Finalist díjas alkotás született.

A 2022-es megmérettetésen a legtöbb döntős pályamű a Bevezető kampány, a Branded Content, a Big Marketing Idea, az Élelmiszer és az Image kategóriában várta a Bronz, Ezüst, Arany Effie díjakat. Az idei 4 Arany Effie – egyúttal Platina jelölt - viszont nem ezekben a kategóriákban született meg, hanem a Telekommunikációs szolgáltatások (Vodafone - Bold/VMLYR/Carat), a Hosszú távú hatékonyság (Országos Mentőszolgálat Alapítvány – Human Dialog/Intren), a Társadalmi célú kommunikáció – Márkák, vállalatok (Vodafone - Bold/VMLYR/Carat) és a Társadalmi célú kampányok - Non-profit szervezetek /egyéb (Ökumenikus Szeretetszolgálat – ACG) kategóriákban.

A Platina Zsűri döntése értelmében közülük az Ökumenikus Szeretetszolgálat és az ACG társadalmi célú kampánya érdemelte ki a legjobbnak járó elismerést. Indoklásuk szerint a nyertes pályaműben bemutatott „Mindtakers” kampány egy igazán hiánypótló társadalmi célú kommunikációs aktivitás, amely egy tabunak számító, de nagyon is jelen levő problémára hívja fel a figyelmet - igazi hiánypótló! Sikerességének titka, hogy a bántalmazás mindennapi létezését merészen, ugyanakkor finoman, nem hatásvadász módon érzékelteti, népszerű színészek közreműködésével. A tudatosítás az első lépés ahhoz, hogy segítséget merjenek kérni és kaphassanak a bántalmazott emberek. A kampány hatására online és személyesen mintegy meghétszereződött a segítségkérést felvállaló áldozatok száma.

Az elért Platina/Arany/Ezüst/Bronz/Finalist helyezéseik alapján a legeredményesebb Megbízók: Vodafone (2 Arany, 2 Ezüst, 2 Finalist), Ökumenikus Segélyszervezet (1 Platina/Arany), Országos Mentőszolgálat Alapítvány (1 Arany, 1 Bronz), foodpanda (1 Ezüst, 1 Bronz, 1 Finalist), Yettel. (1 Ezüst, 1 Bronz, 1 Finalist). Az idei Effie „Év Megbízója” címet a Vodafone nyerte el.

A legeredményesebb Ügynökségek: ACG (1 Platina/Arany, 1 Bronz, 7 Finalist), Bold (2 Arany, 1 Ezüst, 2 Finalist) és a VMLY&R (2 Arany, 1 Ezüst, 1 Bronz, 4 Finalist). Az idei Effie „Év Ügynöksége” címet az ACG érdemelte ki.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk