Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. január 24.

Értékteremtő interakció

2023 novemberében jelent meg a példátlan szakmai összefogással született Marketing Trendbook, melyben 147 meghatározó marketinges és üzleti döntéshozó gondolatait ismerhetik meg az érdeklődők több mint 420 oldalon. A Magyar Marketing Szövetség gondozásában megjelent hagyományteremtő kiadvány, mely digitális és nyomtatott formában is elérhető a trendbook.marketing.hu oldalon, a legfrissebb szakmai és üzleti trendeket mutatja be. A marketing.hu a következő hónapokban egyenként is feldolgozza a Marketing Trendbook tartalmait, melyek közül most Nagy Annamária, a Vodafone Magyarország customer experience and insight leadje cikkét hoztuk el ízelítő gyanánt a kiadványból.

 

Értékteremtő interakció

 

A digitális technológiák robbanásszerű elterjedésének hatására jelentősen megváltozott az ügyfelek vásárlási döntése és maga a vásárlás folyamata is. Ez a technológiai változás olyan „felhatalmazott” fogyasztókat hozott létre, akik szakértelemmel rendelkeznek az eszközök és az információk használatában és ők maguk döntenek arról, hogy mit és mikor akarnak.

Ebben a megváltozott helyzetben azok a vállalatok tudnak igazán versenyképesek maradni, amik ahelyett, hogy pusztán a vásárlókra reagálnak, megpróbálják előre látni a következő lépéseiket és inkább alakítják az útjukat, amíg ők a vásárlásig tartó döntési útjukon navigálnak. Így a vásárlásig tartó ügyfélút, ügyfélélmény ugyanolyan fontossá vált a versenyelőny biztosításában, mint maga a termék vagy szolgáltatás, amit az ügyfél megvásárol. Ezért is tér át egyre több vállalat a puszta termékértékesítési folyamatról a tudatos ügyfélút, ügyfélélmény tervezésére, menedzselésére, nagyobb értéket teremtve ezáltal az ügyfél és a cég számára egyaránt.

Az ügyfélúttervezés célja, hogy a vásárlás folyamatát az ügyfél szemszögéből szemlélve olyan vásárlási élményt hozzunk létre, amely a legjobban igazodik az ügyfelek kimondott és ki nem mondott igényeihez, elvárásaihoz. Az ügyfélúttervezés folyamatának lényege, hogy az ügyfelet helyezzük a szervezeti gondolkodás középpontjába, így az ügyfelek igényeinek, szokásainak alapos feltérképezése a kiindulópont. 

„Azok a vállalatok tudnak igazán versenyképesek maradni, amik ahelyett, hogy pusztán a vásárlókra reagálnak, megpróbálják előre látni a következő lépéseiket és inkább alakítják az útjukat, amíg ők a vásárlásig tartó döntési útjukon navigálnak" 

A teljes cikket, valamint a Trendbook egyéb tartalmait a Tovább gombra kattintva olvashatod el!

Tovább

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk