Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. szeptember 27.

Erős nyarat zárt a K&H SZÉP kártya

A nyári szabadságok hatása évek óta megfigyelhető a K&H SZÉP kártya használatban, jellemzően júliusban és augusztusban költenek a legtöbbet a kártyabirtokosok. Idén ezt az élelmiszervásárlási lehetőség némiképp felülírta, az április volt az eddigi legerősebb hónap, de a nyári hónapok forgalma továbbra is erőteljes. Június 1. és augusztus 31. között a kártyabirtokosok által költött összeg meghaladta a 8 milliárd forintot, ami a teljes idei forgalom mintegy 40 százaléka. Ezzel a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a K&H SZÉP kártya forgalma 2022 első nyolc hónapjában megközelíti a 20 milliárd forintot, ami 15 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. A forgalmi bővülést az alszámlák közötti átjárhatóság is segíti, a szálláshely forgalma 19 százalékkal, a szabadidő és a vendéglátás pedig egyaránt 14 százalékkal emelkedett 2021 azonos időszakához képest.

Siófok, Balatonfüred és Hajdúszoboszló a legkeresettebb üdülővárosok

A nyári hónapok K&H SZÉP kártya forgalma alapján Siófok megtartotta első helyét a legkeresettebb hazai üdülővárosok között. Ezt követi Balatonfüred és Hajdúszoboszló, amelyek szintén a tavalyi három legkedveltebb nyári úti cél között voltak. A negyedik Sárvár, az ötödik legkedveltebb helyszín pedig Eger volt az idén a felhasználás szempontjából.

A SZÉP kártya ellensúlyozhatja a reálbér-csökkenést

Mivel a SZÉP kártya széles körben felhasználható, az év további részében arra is megoldást nyújthat a munkáltatóknak, hogy az infláció emelkedése miatt csökkenő reálbéreket valamelyest ellensúlyozzák. A K&H kkv bizalmi index második negyedéves eredményei alapján jelenleg ötből három kkv tervez béren kívüli juttatást adni dolgozóinak a következő egy évben, amin belül a SZÉP kártyát biztosítani kívánó cégek aránya 26 százalék. A kártyabirtokosok részéről a juttatás intenzív felhasználását segíti, hogy az alszámlák közötti átjárhatóság 2022 év végéig megmarad és a K&H SZÉP kártya elfogadóhelyek száma is folyamatosan bővül, országos szinten már megközelíti a 39 ezret.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk